دانلود پاورپوینت مقدماتی خانه آبشار


خانه ادوارد-جی- کافمن که به نام خانه آبشار معروف است در سال 1936 در بالای آبشاری در Ohiopyl در پنسیلوانیای آمریکا ساخته شد. این خانه یکی از 17 اثری است که انجمن معماران آمریکا برای حفظ فرهنگ خود برگزیده اند تا با حفظ و نگهداری آن به حفظ فرهنگ خود کمک کنند.

خانه آبشار یکی از کارهای استاد Frank Lloyd است که اندیشه هنری و معمارانه دنیا را دگرگون نمود. در دهه اخیر به واسطه رقم ظاهری او بعنوان مبتکر جسور شناخته شد.  خانه آبشار شناخت پذیرترین ساختمان مسکونی در دنیا است.

فرانک لوید رایت : “خانه آبشار یکی از بزرگترین هدایای الهی وحاصل تجربه ذهن انسان بر روی کره خاکی است، من فکرمی کنم تا به حال هیچ بنایی تا این اندازه با هماهنگی و هارمونی بیان نشده است، مهمترین نکته در آن حفظ آرامش جنگل و رود وصخره است وهمه اینها بعلاوه ساختار خانه شما را به آرامش وگوش دادن به صداهای گوش نواز دعوت می کنند آن هم نه هر صدایی! بلکه صدای موسیقی آب و آبشار. این خانه راهی است برای رسیدن به آرامش” فقط نگاه بوم شناختی این مدل”کارایی دقیق از درختها”Underbrush”بوته ها”جزییات سنگ روی پل و جزییات   سنگ بر روی زمین را نشان میدهد.

 

فرمت فایل: Powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 15
حجم: 3.015 مگابایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *