دانلود ترجمه مقاله نقش مکان فیزیکی ما در شبکه‌های اجتماعی آنلاین چیست؟»


چکیده

یکی از مهم‌ترین خواص رسانه‌های اجتماعی، قابلیت دسترس بودن آن است – ما می‌توانیم هر کاربر در هر گوشه‌ای از شبکه رسانه‌های اجتماعی را بدون در نظر گرفتن مکان فیزیکی واقعی از کاربران دیگر شناسایی کرده و به آنها برسانیم.

به طور مفهومی، این قابل دسترس بودن، باید قادر باشد که به ما کمک نماید، شبکه‌های اجتماعی ما تا حدی به دلیل این که می‌توانیم دوستان را بدون هیچ گونه تعامل فیزیکی (اما با فعل و انفعالات اینترنتی) در نظر بگیریم.

هیچ محدودیت فیزیکی در رسانه‌های اجتماعی وجود ندارد. در حالی که ما با مفهوم بالا به توافق برسیم، ما کنجکاو این هستیم که چگونه این اموال قابل دسترسی شکل شبکه‌های اجتماعی آنلاین ما را مشخص نماید.

به طور خاص، اگر مکان فیزیکی که دیگر یک مانع است، تعامل فیزیکی را می‌توان در هنگام پیدا کردن دوستان آنلاین در نظر گرفت.

شبکه‌های اجتماعی باید حداقل دارای دو ویژگی زیر باشد:

1- تعداد معینی از دوستان از مکانهای مختلف در جهان باشند.

2- تعداد معینی از دوستان از محافل اجتماعی فیزیکی ما باشند. (به عنوان مثال، آنها همکاران ما نیستند بلکه دوستان مدرسه هستند و غیره).

در این مقاله، هدف ما تجزیه و تحلیل نقش مکان فیزیکی در شبکه‌های اجتماعی آنلاین است. برای انجام تجزیه و تحلیل، استفاده از فیس بوک، یکی از بزرگترین سایتهای رسانه‌های اجتماعی به‌روز است که به عنوان منبع اطلاعات ما است. ما بیش از 2 میلیون پروفایل کاربر داریم که مطالعه آنها با جزئیات بررسی شده است. با تعجب، ما متوجه شدیم که مکان فیزیکی هنوز هم نقش مهمی را در شبکه‌های اجتماعی آنلاین ایفا می‌کند.

 

فهرست مطالب

چکیده…………………………………………..3

1- مقدمه………………………………………….3

1-1- خواص شبکه اجتماعی……………..3

1-2- نقش مکان فیزیکی……………4

2- تعریف و اندازه‌گیری………………….5

2-1- تعاریف……………………………………………….5

3- جمع‌آوری داده‌ها………………….6

4- محدودیت……………………………………10

5- کار مرتبط……………………….10

6- نتیجه‌گیری و کار آینده……………….11

منابع……………………………….13

 

فهرست جداول

جدول 1- برخی از آمار مهم از مجموعه داده‌های ما به طور خلاصه است……….6

فهرست شکلها

شکل 1- تعدادی ازکاربرانباداشتنتعداد خاصی ازدوستاندر یکبن50………………..7

شکل 2- رابطه بین تعدادی از دوستان و احتمال این‌‌که از دوستان، از همان محل وجود داشته باشد…………..9

 

WHAT IS THE ROLE OF PHYSICAL LOCATION IN OUR ONLINE SOCIAL
NETWORKS?
GABRIEL PUI, CHEONG FUNGI, KAI-ON CHOW2, TAK-LAM WONG3
IGabriel Pui Cheong Fung, IGNGAB Lab, Hong Kong
2Depatment of Computer Science, City University of Hong Kong, Hong Kong
3Department of Mathematics and Information Technology, The Hong Kong Institute of Education, Hong Kong
E-MAIL: gabriel@igngab.com.cspchow@cityu.edu.hk.tlwong@ied.edu.hk
Abstract:
One of the most important properties of social media is its
rachability – we can rach any user in any corer of a social
media network regardless of the actual physical location of the
users. Conceptually, this reachability should be able to help us
expand our social networks to some extent because we can make
friends without any physical interaction (but with cyber interactions only). T here are no physical constraints in social media.
While we agree with the above concept, we are curious of how this
rachability property shapes our online social networks. Specifcally, if physical location is no longer a barrier and physical interaction can be ignored when making friends online, then our online
social networks should at least have the following two characteristics:
(1) a certain number of friends are from different places
in the world, and
(2) a certain number of friends are not from
our physical social circles (i.e., they are not our colleagues, not our
high school friends, etc). In this paper, we aim at analyzing the role
of physical location in online social networks. To conduct the analysis, we use Facebook, one of the largest social media sites to-date,
as our data source. We crawl more than
2 million user prfles
and study them in detail. To our surprise, we found that physical
location still plays a critical role in our online social networks.
Keywords:
Social network; rachability; physical location

 

این فایل ورد ترجمه در 15 صفحه و فایل اصلی لاتین pdf مقاله در 6 صفحه به خدمتتون ارائه میشود.


سعیدسان تابع قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران در زمینه حقوق مولفین و ناشرین است، چنانچه نسبت به محتوای این صفحه صاحب حق نشر هستید و درخواست حذف آن را دارد، خواهشمند است از طریق این لینک به ما اطلاع دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *