موضوع
کارآفرینی دفتر تبلیغاتی
(تراکت های تبلیغاتی، کلیپ های تبلیغاتی و آموزشی، تیزرهای تبلیغاتی)
Entrepreneurship Project Advertising Office
خلاصه طرح :
در این طرح به بررسی دفتر تبلیغاتی (تراکت های تبلیغاتی، کلیپ های تبلیغاتی و آموزشی، تیزرهای تبلیغاتی) پرداخته شده است ، برای بررسی طرح از روش های آماری و اقتصادی و برآورد های مالی استفاده شده است ، این طرح شامل چهار فصل میباشد ، فصل اول به بیان کلیاتی از قبیل مقدمه ، تاریخچه ، مجوز های قانونی مورد نیاز ، وضعیت بازار ، میزان واردات و صادرات و … پرداخته است ، فصل دوم به بیان روش انجام کار پرداخته است ، بازدید از واحد کاری مشابه ، نیروی انسانی ، نحوه تامین سرمایه و … از جمله عناوین موجود در این فصل میباشد ، فصل سوم به بررسی طرح از دیدگاه اقتصادی پرداخته است ( طرح توجیهی یا BP ) ، عناوینی از قبیل نیروی انسانی مورد نیاز ، میزان سرمایه گذاری ، مواد اولیه مورد نیاز ، ماشین آلات مورد نیاز و … از جمله عناوین موجود در این فصل میباشد ، در نهایت فصل چهارم به بیان نتیجه اجرای طرح می پردازد
1- 1 مقدمه :
در دنیای امروز نقش فرهنگ سازی در فرهنگ و آشنایی مردم به منظور استفاده مناسب از محصولات تولیدی به عنوان زیرساخت توسعه پایدار سایر بخش ها و به ویژه بخش اقتصادی و به دنبال آن رشد اقتصادی مناسب و به دنبال آن سهم بخش فرهنگ در حساب های مالی و درآمد انکارناپذیر است. در طرح های فرهنگی و هنری که معمولاً انگیزه های غیر اقتصادی نیز در کنار فاکتورهای اقتصادی در انتخاب سرمایه گذار دخالت دارند، استقبال و اطمینان مؤسسات مالی برای تأمین سرمایه و حمایت بخش دولتی را به دنبال خواهد داشت. وجود تعداد زیاد واحدهای کوچک و بزرگ صنعتی و خدمات لزوم معرفی تولیدات و خدمات آن ها را فراهم ساخته است.دامنه وسیع پراکندگی فرهنگی کشور و لزوم یکسازی فرهنگ مصرف وجود چنین واحدهایی را امکان پذیر می سازد.
رشد بسیار سریع بافت های روستایی در قالب فضاهای شهری این تلاش را می طلبد که بارهای فرهنگی عموم همراه با سرعت رشد فضاهای شهری و صنعتی رشد و توسعه متعالی پیدا کند.
فهرست مطالب
خلاصه طرح :………… 1
فصل اول…………….. 2
کلیات……………….. 2
1- 1 مقدمه :………. 3
1 – 2 نام کامل طرح و محل اجرای آن :…….. 3
محل اجرا :….. 3
1 – 3 – مشخصات متقاضیان :…….. 4
1 – 4 – دلایل انتخاب طرح :…………… 4
1 – 5 میزان مفید بودن طرح برای جامعه :………….. 4
1 – 6 – وضعیت و میزان اشتغالزایی :…… 4
تاریخچه و سابقه مختصر طرح :……. 5
مجلات:………………. 5
خبرنامه:…………………… 5
روزنامههای عمده محلی:……. 5
روزنامههای کاملاً محلی:………… 6
گروههای بحث آنلاین و اتاقهای گفتوگو:……… 6
پوسترها و تابلوهای اعلانات:……… 6
بازاریابی از راه دور (این روش تازه در حال اوج گرفتن است)……… 7
تبلیغات تلویزیونی:…….. 7
صفحات وب:…………. 8
راهنمای تلفن مشاغل:…………… 8
تعریف تبلیغات اینترنتی:……… 8
ابعاد مختلف تبلیغات اینترنتی:……… 9
اشکال تبلیغاتی:………… 9
فرایندهای مهندسی:……… 9
زیرساختهای سیستم:………….. 10
تکنولوژی:………………….. 10
روشها:………………….. 10
تبلیغات چیست ؟ اغوای مخاطب یا اثبات صداقت…… 11
نقش تبلیغات چیست؟……. 13
تجارب کشورهای گوناگون…… 13
تجهیزات تابلوهای تبلیغاتی شبکهای دیجیتال……… 14
مجوز های قانونی :……. 15
مراحل صدور جواز تاسیس :……. 15
شرایط عمومی متقاضیان ( اعم از اشخاص حقیقی یا حقوقی ) دریافت جواز تاسیس….. 16
1- اشخاص حقیقی…. 16
2- اشخاص حقوقی………. 16
مدارک مورد نیاز:………. 16
اصلاحیه جواز تاسیس :……… 17
تعریف:……………. 18
صدور پروانه بهره برداری :……… 18
مراحل صدور توسعه طرح :…….. 18
فصل دوم…………….. 20
روش انجام کار….. 20
گزارش مختصر بازدید از واحد ها تولیدی با خدماتی مرتبط با موضوع پروژه :…. 21
بازدید از محل دفتر تبلیغاتی….. 21
جنبه های ابتکاری بودن و خلاقیت به کار رفته شده :…… 21
فهرست تجهیزات مورد نیاز و برآورد قیمت آنها :…….. 21
مشخصات نیروی انسانی مورد نیاز از لحاظ مفید بودن و توانایی کار :…… 22
روشهای بازاریابی و تبلیغات جهت ( جهت جذب مشتریان)…….. 22
فصل سوم…….. 23
امور مالی طرح……… 23
1- سرمایه گذاری ثابت طرح :……. 24
1-1- ساختمان محل اجرای طرح :……… 24
2-1- تأسیسات و تجهیزات :…. 24
3-1- ماشین آلات و تجهیزات و وسایل آزمایشگاهی :……… 25
4-1- وسایل نقلیه و وسایل حمل و نقل داخل کارخانه :…… 26
5-1- تجهیزات اداری و دفتری و پشتیبانی :…….. 26
6-1- هزینه های قبل از بهره برداری :……. 26
جدول هزینه های ثابت طرح :……. 27
2- هزینه های جاری طرح :……. 27
1-2- حقوق و دستمزد :….. 27
2-2- مواد اولیه مصرفی و خدمات مورد نیاز:…….. 28
3-2- هزینه سوخت و انرژی :……. 28
4-2-استهلاک و تعمیر و نگهداری :..29
جدول هزینه های جاری طرح :…… 29
جدول هزینه های ثابت و متغیر تولید :….30
سرمایه در گردش :………… 30
جدول سرمایه گذاری :…… 30
درآمد طرح :… 31
فصل چهارم….32
جمع بندی – نتیجه گیری و پیشنهادات……32
نتایج حاصله از اجرای طرح :…33
فرمت فایل: Word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 37
حجم: 655 کیلوبایت