دانلود پرسشنامه تاثیر سیاستهای تشویق صادرات بر صادرات بنگاه های کوچک و متوسط


پرسشنامه ای که در اختیار شما قرار دارد، به منظور گردآوری اطلاعات برای تکمیل یک طرح تحقیقاتی با عنوان تاثیر سیاستهای تشویق صادرات بر صادرات بنگاه های کوچک و متوسط (SMEs) تهیه شده است که در دانشکده مدیریت دانشگاه در حال اجرا است

(شامل پرسشنامه استاندارد،امتیازبندی،تفسیر و روایی – پایایی پرسشنامه+همراه فایل )
همانطور که مستحضرید همه ساله فعالیت ها و سیاستهای مختلفی توسط نهادهای دولتی و غیردولتی ایران برای تشویق و تحریک شرکت ها به سمت صادرات غیرنفتی انجام می شود. اما وضعیت صادرات غیرنفتی ایران همچنان در شرایط نامطلوبی نسبت به کشورهای پیشرفته و حتی همتراز قرار دارد. بدیهی است یکی از سازوکارهای توسعه صادرات برنامه ها و فعالیت های تشویق و تحریک صادرات هستند، البته در صورتی که متناسب با نیازهای شرکت ها بوده و به درستی نیز به اجرا در آیند.

پرسشنامه ای که در اختیار شما قرار دارد، به منظور گردآوری اطلاعات برای تکمیل یک طرح تحقیقاتی با عنوان “تاثیر سیاستهای تشویق صادرات بر صادرات بنگاه های کوچک و متوسط (SMEs) ” تهیه شده است که در دانشکده مدیریت دانشگاه …… در حال اجرا است. خواهشمند است با توجه به وضعیت شرکت یا شرکت هایی که در آن مشغول به فعالیت هستید، پرسشنامه را تکمیل فرمایید. اطلاعات شما بدون نام بوده و فقط به منظور اهداف تحلیلی این تحقیق مورد استفاده قرار خواهد گرفت. بدون شک همکاری شما در تکمیل این پرسشنامه ارزنده ترین کمک به تکمیل این طرح تحقیقاتی محسوب می شود.

مشخصات پرسشنامه

بخش

متغیره (سازه)

تعداد سوالات

اول

مشخصه های شرکت و مدیریت

پنج سوال برای سنجش مشخصه های شرکت و سه سوال برای سنجش مشخصه های مدیریت

دوم

انگیزاننده های صادرات

شامل ده سوال برای سنجش انگیزاننده های درونی یا محیطی شرکت

سوم

عملکرد صادراتی

شامل سه سوال اصلی و سه سوال فرعی برای سنجش عملکرد صادراتی شرکت

چهارم

استراتژی صادرات

شامل پنج سوال اصلی و نه سوال فرعی برای سنجش استراتژی صادراتی شرکت

پنجم

موانع صادرات

شامل بیست و چهار سوال برای سنجش موانع صادرات

ششم

سیاستهای تشویق صادرات

شامل چهارده سوال برای سنجش میزان آگاهی و استفاده از سیاستهای تشویق صادرات

بخش اول: اطلاعات عمومی و تجربه صادراتی شرکت

بخش دوم: انگیزاننده های صادرات

بخش سوم: عملکرد صادراتی

بخش چهارم: استراتژی صادرات

بخش پنجم: موانع صادرات

بخش ششم: اطلاع و استفاده از برنامه های حمایت از صادرات

 

فرمت فایل: Word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 19
حجم: 69 کیلوبایت


سعیدسان تابع قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران در زمینه حقوق مولفین و ناشرین است، چنانچه نسبت به محتوای این صفحه صاحب حق نشر هستید و درخواست حذف آن را دارد، خواهشمند است از طریق این لینک به ما اطلاع دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *