دانلود پروژه کاربینی بانک قوامین به همراه پاورپوینت


دانلود پروژه کاربینی بانک قوامین به همراه پاورپوینت

1.1. تشریح جریان فرآیند کار:

بانک قوامین در ابتدا با هدف کمک به افزایش توان معیشتی و مالی کارکنان زحمتکش ناجا با نام صندوق قرض الحسنه ناجا فعالیت خود را شروع نمود و در تاریخ 20/6/79 به مؤسسه پس انداز وقرض الحسنه قوامین تغییر نام یافت و گستره فعالیت خودرا علاوه بر کارکنان ناجا به آحاد مردم امتداد بخشید .

بانک قوامین در آستانه پنجمین سال فعالیت خود توانست شرایط ورود به شبکه بانکی کشور را مهیا و در بهمن ماه سال 1383 موفق به دریافت موافقت اصولی از بانک مرکزی برای تبدیل به موسسه مالی و اعتباری گردید .

بانک قوامین هم اکنون با بهره گیری از تکنولوژی نوین و به کارگیری نیروهای کارآمد و متخصص با 29 واحد سرپرستی در مراکز استان ها و بیش از 772 شعبه در سراسر کشور در راستای تحقق اهداف و برنامه های خود در چارچوب قوانین و مقررات نظام بانکی جمهوری اسلامی گام برمی دارد .

بانک قوامین با رعایت اصل مشتری محوری به عنوان سرمایه ای بزرگ در جهت ارتقاء خدمات گام برمی دارد و در تلاش است تا با ایجاد بستری مناسب برای ارائه خدمات مطلوب به مردم جایگاهی امن برای آسایش مشتریان باشد. شعبه ای که اینجانب در آن مشغول به کار بوده دارای 15پرسنل شامل،رئیس،معاون،رئیس صندق،رئیس معاملات،سوپروایزر،کارمند و 4نفر تحویل دار و همچنین خدمتگزار شعبه می باشد.ساعت کار اغلب بانکها از 8 صبح تا 16 می باشد.

دراین شعبه ساعت 8 تا حدودا 11 صبح پر بارترین و می شود گفت شلوغ ترین زمان است و کارمندان کار بیشتر را در این ساعات انجام می دهند.روزهای آخر ماه و اولین روزهای و زمان واریز حقوق روزهایی هستند که شعبه مشتریان بسیاری را پذیزا و به آنها جواب گوست.این شعبه با این تعداد کارمند پاسخوی همه مشتریان می باشد.تقریبا ارتباطاط به صورت عمودی است یعنی از بالا به پایین برخی از کارها برای کارمندان تعریف شده است و آنها باید هر روز تکرار مکرارات را انجام دهند کار آنها تکراریست چندان اختیاری در انجام کارها ندارند,برخی از کارها باید حتما مورد تایید و امضاء رئیس قرار گیرد و برخی دیگر باید حتما مقامات بالا به رئیس این اجازه را بدهند یعنی حتی رئیس شعبه نیز در انجام برخی از امور از خود اختیار تام ندارد.خلاقیت و نو آوری نیز در امور بانکی معنا ندارد مگر در کارهای فردی که بر می گردد به نظم و انضباط آنها برای مثال چیدمان پرونده ها طوری که به راحتی در دسترس باشند.نوآوری و خلاقیت در بانک با پیشرفت تکنولوژی و شبکه ارتباطاط و…در ارتباط است و این به مسئولین رده های بالاتر بانک بر می گردد که این تکنولوژیهای برتر را هر چه سریع تر از سایر بانکها برای شعبات خود فراهم کنند چرا که سایر بانکهای خصوصی و دولتی رقبای بزرگی محسوب می شوند و مشتریان به بانکهایی مراجعه می کنند که در کمترین زمان و با صرف وقت و هزینه کمتر بهترین وبیشترین کارها را انجام دهند چرا که در این دوران وقت و هزینه و جلب رضایت مشتری حرف اول را میزند.

۱.  ماشین‌آلات و دستگاه‌ها و ابزارها:

۲.شرح فعالیت های اداره حسابداری در خصوص امورحقو ق و دستمزد:

۱-محاسبه و پرداخت حقوق و مزایای ماهیانه پرسنل اعم از حقوق پایه، بن کارگری، حق خوار و بار و مسکن، حق اولاد، اضافه کاری و (غیره………..).بر مبنای آخرین احکام حقوقی و تعداد روزهای کارکرد ماهیانه.

۲-آماده سازی لیست های حق بیمه و مالیات حقوق پرسنل و پرداخت مبالغ مربوط به کسورات قانونی پرسنل در مهلت قانونی به سازمان های مربوط (سازمان تامین اجتماعی و سازمان امور مالیاتی)

۳-تهیه و آماده سازی محاسبات مربوط به فرمهای تسویه حساب مالی و اداری پرسنل مستعفی و لحاظ نمودن مطالبات که نظیر باز خرید سنوات خمت ،باز خرید ایام مرخصی و سایر موارد. و بدهی ها نظیر تسهیلات کارمندی اخذ شده و سایر موارد.

۴-تهیه گزارش مربوط به لیست حقوق و دستمزد سال قبل بانک جهت ارائه به ممیزین اداره دارائی.۵-محاسبه و پرداخت حقوق و مزایای مشاورین دارای قرارداد ساعتی با بانک .

ویژگی‌های مهارتی

۱-  امکان تعریف سال مالی، انواع سند قابل صدور، صادرکنندگان سند، تعریف سلسله مراتبی کدهای حسابها از سطح گروه حسابها تا سطح معین، تعریف مستقل حسابهای تفضیلی و تعریف انواع حسابهای تفضیلی.

۲-   امکان صدور سند.

۳-  امکان  معرفی حسابهای(کل و معین) بدهکار و بستانکار انواع فعالیتهای مختلف سازمان که در صدور سند از آنها استفاده می‌شود.

۴-   امکان تغییر کدینگ حسابها (تبدیل کدینگ موجود به کدینگ جدید) و صدور سند تبدیل حساب.

۵-  امکان ضمیمه کردن (ثبت و نگهداری) مدارک همراه سند وجود دارد.

۶–  تهیه مکانیزه صورتهای مالی، نسبت و یادداشتهای مالی .
۷-  امکان اخذ انواع گزارشات متنوع اعم از دفاتر، ترازها، صورتهای مالی، گزارشات سنواتی، روکش اسناد، وضعیت اسناد از نظر مراحل تنظیم، فعال یا غیر فعال بودن.
۸-افتتاح انواع حسابها. –  امکان ضمیمه کردن (ثبت و نگهداری) مدارک همراه سند وجود دارد.
۶-  تهیه مکانیزه صورتهای مالی، نسبت و یادداشتهای مالی .
فهرست مطالب

توصیف فرآیند انجام کار
1.تشریح جریان فرآیند کار
2.ماشین‌آلات و دستگاه‌ها و ابزارها
3.محصولات تولید شده (کالا یا خدمات) و نحوه ارایه خدمات پس از تولید و تحویل
4.نحوه کنترل کیفیت انجام فعالیت‌ها
توصیف توانمندی‌ها و مهارت‌های مورد انتظار برای احراز شغل موردنظر
1.ویژگی‌های مهارتی
2.دانش و استعدادهای موردنیاز
3.ویژگی‌های جسمانی
توصیف شرایط انجام وظایف مربوط به شغل موردنظر
1.سختی و پیچیدگی کار
2.نکات مربوط به قوانین و مقررات انجام کار
3.نکات مربوط به ایمنی و بهداشت
4.نکات مربوط به فرهنگی و اجتماعی (جاذبه و انگیزه‌های شغلی):
5.وضعیت درآمدی و مباحث اقتصادی
ت) تحقیق، توصیف و مقایسه ویژگی‌های شغل موردنظر در داخل و خارج از کشور:

ث) ارایه نظرات و پیشنهادات کاربین در خصوص موقعیت فعلی و آینده شغل موردنظر:
فایل ورد 18 صفحه ای به همراه فایل پاورپوینت 12 اسلایدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *