دانلود افزونه پرسش و پاسخ هوشمند |‌ Clever FAQ


افزونه پرسش و پاسخ هوشمند

  • طراحی جریان سوالات به صورت Drag & Drop
  • پنل مدیریت کاملا ویژوال و بصری
  • دارای طراحی زیبا و جذاب
  • کاملا واکنشگرا

افزونه پرسش و پاسخ هوشمند |‌ Clever FAQ

معرفی افزونه پرسش و پاسخ هوشمند:

افزونه پرسش و پاسخ هوشمند، افزونه‌ای بسیار کاربردی برای همه وبسایت‌ها می‌باشد. با استفاده از این افزونه می‌توانید مجموعه سوال و جواب‌های تودرتو و نامتنهی به وبسایت خود اضافه کنید که باعث تسهیل عمل پشتیبانی به کاربران تان خواهد شد.

تفاوت بزرگ این افزونه با افزونه‌های مشابه در این است که در افزونه پرسش و پاسخ هوشمند می‌توانید سوالات را با استفاده از گام‌هایی که در پنل ادمین ایجاد می‌کنید به صورت تو در تو ایجاد کنید در نتیجه کاربران بسیار ساده و بی دردسر به جواب خواهند رسید:

در این افزونه به تعداد بی نهایت می‌توانید پرسش و پاسخ ایجاد کنید و با استفاده از شورت کد های وردپرس، هر کدام از این مجموعه سوالات را در هر جایی از وبسایت خود به سادگی به نمایش در آورید.

در پنل تنظیمات هر مجموعه، می‌توانید به سادگی استایل نمایشی آن را متناسب با سلیقه خود تغییر دهید:

همچنین اگر سوالی در بین سوالات شما نبود، کاربران می‌توانند به سادگی آن را از شما بپرسند، که سوال پرسیده شده به ایمیلی که تعیین کرده‌اید ارسال خواهد شد:

 

در پایان توصیه می‌کنم حتما پیش از خرید افزونه ویدیوی آموزشی را مشاهده نمایید تا با عملکرد آن کاملا آشنا شوید.

دانلود ویدئو دمو

با خرید این محصول از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

  • دسترسی به فایل محصول به صورت مادام‌العمر

نگارش فعلی : 1٫34

توجه: خریداران محترم لطفا آی دی تلگرامی و یا ایمیل خود را در هنگام خرید در قسمت توضیحات بگذارید تا به روز رسانی های این افزونه برای شما عزیزان  مادام العمر ارسال بشه. 

برای دریافت به روز رسانی حتما و حتما بعد از خرید در قسمت نظرات کامنت بگذارید و اعلام کنید مایل به دریافت به روز رسانی از طریق ایمیل هستید تا آدرس ایمیل شما در دیتابیس سایت برای ارسال به روز رسانی ها قرار بگیرد.

توجه: بازدید کننده گرامی افزونه در صورت به روز شدن توسط سازنده محترم ، شماره نگارش آن در قسمت نظرات درج خواهد شد تا همواره شاهد  ورژن محصول باشید.

لینک دمو و قیمت های این افزونه در سایر سایت ها +لینک دمو+
 

یک نظر

  1. کارمند محتوی گذار 4

    ار تاریخ 1398/12/06 دیگر هیچ گونه خدمات پشتیبانی و ارسال به روز رسانی این افزونه در سایت صورت نمی گیرد. خریدارن محترم که قبل از تاریخ فوق اقدام به خرید کرده اند با ارسال شماره رسید به بخش پشتیبانی وجه پرداختی خود رو مسترد نمایند. کلیه خریدارن بعد از تاریخ فوق هم با علم به اینکه این افزونه پشتیبانی و به روز رسانی ندارد اقدام به تهیه آن نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *