نحوه واریز وجه بدون استفاده از اینترنت


نحوه واریز وجه بدون استفاده از اینترنت

نحوه واریز وجه بدون استفاده از اینترنت

با سلام خدمت همراهان گرامی

در بعضی از موارد مشاهده گردیده که دوستان اقدام به خرید مینمایند ولی به دلیل کندی سرعت اینترنت خرید آنها در سیستم به صورت ناموفق ثبت میگردد. و یا حتی گاهی دوستان به جهت امنیت تمایل به پرداخت موبایلی دارند. به این منظور کد USSD سایت و نحوه استفاده از آن را برای کاربران گرامی توضیح میدهیم.

1- در ابتدا کد دستوری زیر رو به وسیله موبایل خود شماره گیری نمایید.( قابل استفاده با تمامی خطوط مثل ایرانسل و همراه اول و رایتل)

961859#*999*788*

 

2- در صفحه باز شده عبارت “سعید سان” رو مشاهده میکنید، یعنی هر پرداختی به حساب فروشگاه ما واریز میشه. در این صفحه مبلغ فایلی که قصد خرید دارید رو به تومان وارد نمایید.

3- در این صفحه مبلغ وارد شده توسط شما به تومان نمایش داده میشود که اگر صحیح هست عدد 1 را ارسال کنید تا به صفحه بعد بروید.

4- لطفا شماره 16 رقمی کارت بانکی خود را وارد نمایید. اگر از سامنه 788 قبلا استفاده نموده اید، شماره کارت شما در سیستم موجود می باشد که میتوانید از ان استفاده نمیایید.

5- در این مرحله لطفا رمز دوم کارت خود را وارد نمایید.

6- پرداخت شما با موفقیت به حساب پایگاه علمی سعید سان واریز شد. شما با دادن اطلاعات شناسه پرداخت خود از طریق صفحه تماس با ما ، درخواست ارسال فایل خریداری شده را نمایید.

یکی از مزیت های این روش برای شما نسبت به کارت به کارت مرسوم، علاوه بر بیرون نرفتن به پای خود پرداز، صرفه جوریی مبلغی هستش که توسط سیستم بانکی به خاطر کارت به کارت معمولا از حساب فرستنده کسر می شود.

اگر سوالی راجب این روش داشتید، خوشحال میشویم مطرح نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *