دانلود رایگان مقاله فلورومتری


دانلود رایگان مقاله فلورومتری

دانلود رایگان مقاله فلورومتری

در اتوماسیون و روش های سنجش ایمنی کاربرد زیادی دارد. حساسیت آن هزار برابر بیشتر از روش های اسپکتروفتومتری است، اما تداخل زمینه ای ناشی از فلورسنس سرم می تواند مشکل ساز باشد. هر چند این مشکل را می توان با انتخاب فیلترهای مناسب برای جداسازی طیف مورد نظر و نیز با انتخاب رنگ فلورسنتی که طیف تشعشعی آن از طیف مواد تداخلی متفاوت باشد، حل کرد.

فلورومتری

در بخشهای ایمنی استفاده از ترکیبات فوتولومینوسان(فلورسان و فسفرسان) رایج  می باشد.علائم واصله از آشکارساز ابتدا تقویت شده و سپس به ثبات می رسد.  در این دستگاهها می توان برای گزینشگر طول موج، از فیلترها ،مونوکروماتورها و یا  ترکیبی از این دو استفاده کرد. چنانچه از فیلتر استفاده شود دستگاه را فلورومتر یا  فیلتر فلورومتر و اگر از مونوکوروماتور استفاده شود دستگاه مذکور را اسپکتروفلورومتر  می نامند.

فلورومتری میتود دستگاهی میباشد که به اساس اندازه گیری خاصیت فلورسنس مواد استوار میباشد.

فرمت فایل: Word
تعداد صفحات: 4
دانلود رایگان با لینک مستقیم
حجم: 23 کیلوبایت
هزینه دانلود: 10 صلوات برای سلامتی و ظهور آقا امام زمان (عج) و برای شادی روح حضرت فاطمه (س) و بخشش گناهانمون و شادی روح اموات ما و شما دوستان عزیز.


سعیدسان تابع قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران در زمینه حقوق مولفین و ناشرین است، چنانچه نسبت به محتوای این صفحه صاحب حق نشر هستید و درخواست حذف آن را دارد، خواهشمند است از طریق این لینک به ما اطلاع دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *