دانلود پاورپوینت ورزشگاه مدرن فوتبال امام رضا (ع)


دانلود پاورپوینت ورزشگاه مدرن فوتبال امام رضا (ع)

دانلود پاورپوینت ورزشگاه مدرن فوتبال امام رضا (ع)

معرفی ورزشگاه :

  • به نظر می‌رسد بعد از سال‌ها باید منتظر یک اتفاق خوب در زمینه ساخت یک ورزشگاه مدرن در کشور باشیم. ورزشگاه امام رضا در مشهد مقدس آخرین روزهای ساخت را سپری می‌کند.
  • اولین استادیوم مسقف ایران که پیش از این رییس فدراسیون فوتبال آن را بی نظیرترین طرح ورزشی در ایران خواند، می تواند الگویی برای ساخت دیگر پروژه‌های عمرانی ورزش ایران باشد، ورزشگاهی منحصر به فرد که قابل مقایسه با دیگر ورزشگاه‌های ایران نیست و می‌توان به پشتوانه آن مسابقات بزرگی را در مشهد برگزار کرد.
  • مشهد حالا صاحب نگین استادیوم‌های ورزشی ایران است. استادیوم امام رضا (ع) که به همت آستان قدس رضوی احداث شده را می‌توان بی نظیرترین استادیوم در ایران و حتی خاورمیانه از لحاظ معماری و امکانات دانست.
  • پیشرفته‌ترین و مجهزترین استادیوم چندعملکردی ایران در قلب مشهد، فعالیت خود را تا چندی دیگر آغاز خواهد کرد.

    بدون شک با بهره برداری از چنین مجموعه ای بی نظیر در سطح کشور ، برگ زرین دیگری بر دفترچه افتخارات خادمین آستان قدس رضوی در عرصه خدمت رسانی به مردم رقم خواهد خورد.

  • استادیوم 30000 نفری امام رضا (ع) در زمینی به مساحت 5/4 هکتار و با زیربنای حدود 20000 متر مربع در تقاطع بلوار خیام و فردوسی و در ضلع شرقی سایت 12 هکتاری مجموعه ورزشی آستان قدس رضوی احداث شده است.

به همراه تصاویر داخلی و مراحل ساخت

فرمت فایل: Powerpoint
تعداد صفحات: 48
حجم: 2.3 مگابایت


سعیدسان تابع قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران در زمینه حقوق مولفین و ناشرین است، چنانچه نسبت به محتوای این صفحه صاحب حق نشر هستید و درخواست حذف آن را دارد، خواهشمند است از طریق این لینک به ما اطلاع دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *