دانلود پاورپوینت تأثیر درگیری مصرف کننده بر تصمیم خرید


OnPlay تمامی آموزش های غیر رایگان اساتید سطح اینترنت را به رایگان تماشا کنید

دانلود پاورپوینت تأثیر درگیری مصرف کننده بر تصمیم خرید

دانلود پاورپوینت تأثیر درگیری مصرف کننده بر تصمیم خرید

مقدمه

¨بحث درگیری بحث بزرگ و جالبی در دو دهه گذشته بوده است دلیل اولیه اهمیت مبحث درگیری این است که تعیین کننده اصلی میزان تلاش فرد برای تصمیم گیری در هنگام خرید می باشد.

  • درگیری در ابتدا توسط چریف و کانتری در سال 1947 به صورت بحث خود درگیری مطرح شد . کروگمن نیز در سال 1966 برای اولین بار مفهوم درگیری را در بازاریابی به کاربرد و شرح داد چگونه درگیری پایین بر تبلیغات تلویزیونی اثر دارد.
  • مفهوم درگیری از روانشناسی اجتماعی سر چشمه گرفته است و به منظور حالت ذهنی روانشناختی است که نشان دهنده درجه اهمیت و ربط شخصی یک موضوع یا یک تبلیغ یا محصول است .

فهرست مطالب:

مقدمه

تاثیر درگیری مصرف کننده بر تصمیم خرید

ادبیات درگیری

مفهوم درگیری

تصمیم گیری کم درگیرانه و زیاد درگیرانه

دسته بندی درگیری

سطوح درگیری از دیدگاه زایچکویسکی

فاکتور هایی که بر سطح درگیری مصرف کنندگان اثر میگذارند

تاثیر درگیری بر روی تصمیم خرید

انواع تصمیمات خرید و درگیری مصرف کنندگان

عوامل تعیین کننده سطح درگیری مصرف کننده

انواع ریسک در درگیری خرید از نظر کاپلان(1974)

نتیجه گیری

منابع و مآخذ

 این فایل پاورپوینت در 18 صفحه به خدمتتون ارائه میشود.

OnPlay در یوتوب، آموزش های روانشناسی و معماری و کامپیوتر و سایر آموزشهای پولی را به رایگان تماشا کنید


سعیدسان تابع قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران در زمینه حقوق مولفین و ناشرین است، چنانچه نسبت به محتوای این صفحه صاحب حق نشر هستید و درخواست حذف آن را دارد، خواهشمند است از طریق این لینک به ما اطلاع دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − هشت =