دانلود پاورپوینت تأثیر درگیری مصرف کننده بر تصمیم خرید
دانلود پاورپوینت تأثیر درگیری مصرف کننده بر تصمیم خرید
مقدمه
¨بحث درگیری بحث بزرگ و جالبی در دو دهه گذشته بوده است دلیل اولیه اهمیت مبحث درگیری این است که تعیین کننده اصلی میزان تلاش فرد برای تصمیم گیری در هنگام خرید می باشد.
- درگیری در ابتدا توسط چریف و کانتری در سال 1947 به صورت بحث خود درگیری مطرح شد . کروگمن نیز در سال 1966 برای اولین بار مفهوم درگیری را در بازاریابی به کاربرد و شرح داد چگونه درگیری پایین بر تبلیغات تلویزیونی اثر دارد.
- مفهوم درگیری از روانشناسی اجتماعی سر چشمه گرفته است و به منظور حالت ذهنی روانشناختی است که نشان دهنده درجه اهمیت و ربط شخصی یک موضوع یا یک تبلیغ یا محصول است .
فهرست مطالب:
مقدمه
تاثیر درگیری مصرف کننده بر تصمیم خرید
ادبیات درگیری
مفهوم درگیری
تصمیم گیری کم درگیرانه و زیاد درگیرانه
دسته بندی درگیری
سطوح درگیری از دیدگاه زایچکویسکی
فاکتور هایی که بر سطح درگیری مصرف کنندگان اثر میگذارند
تاثیر درگیری بر روی تصمیم خرید
انواع تصمیمات خرید و درگیری مصرف کنندگان
عوامل تعیین کننده سطح درگیری مصرف کننده
انواع ریسک در درگیری خرید از نظر کاپلان(1974)
نتیجه گیری
منابع و مآخذ
این فایل پاورپوینت در 18 صفحه به خدمتتون ارائه میشود.