oror

دانلود پاورپوینت بازاریابی خدمات بانکی

کد های تخفیف خرید مقاله و پایان نامه پایگاه علمی سعید سان : در پایگاه علمی سعید سان تصمیم به خرید راحت و به صرفه و همچنین دسترسی راحت به منابع و مقالات به روز رشته های علمی هستش، برای دسترسی راحت و خرید به صرفه تصمیم به این گرفتیم که محصولات رو با تخفیف های طلایی و شگفت انگیز به خدمتتون عرضه کنیم که اطلاعیه های کد های تخفیف جدید رو در این صفحه مشاهده خواهید کرد. این تخفیفها به صورت محدود بوده و هر زمان که نیاز باشه تمدید میشه و یا از سایت برداشته خواهد شد.

برای خرید های بالاتر از 5 هزار تومان از کد تخفیف R71 با 10% تخفیف در پرداخت استفاده کنید.

برای خرید های پایین تر از 5 هزار تومان از کد تخفیف B66 با 5% تخفیف در پرداخت استفاده کنید.


 

فروش مجموعه مقالات رشته های داشنگاهی : اگر قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی و یا کسب و کار آنلاین فروش فایل دارید، ما مجموعه مقالات اختصاصی پایان نامه و مقالاتمون رو بهتون پیشنهاد میکنیم، به صرفه و اختصاصی و با قیمت باور نکردنی!


 

راه اندازی فروشگاه فروش محصولات و فایلهای دانلودی : اگر قصد راه اندازی فروشگاه فایلهای دانلودی رو دارید، ما میتونیم در این راه کمکتون کنیم، و یه سایت مثل سایت خودمون براتون راه اندازی کنیم.


 

کوتاه کننده لینک سعید سان : ما در سعید سان امکانی رو فراهم کردیم تا لینک های طولانی خودمون و شما رو به راحتی کوتاه کنیم و در هر جایی که نیاز دارید ازش استفاده کنید.


 

تجربیات استخدامی ارگان های دولتی : برای صحبت راجب تجربیات گذشته ازمون های استخدامی افراد میتوانند در صفحه اختصاصی هر ارگان به گفتگو و تبادل تجربیات خود بپردازند.

 

 


دانلود پاورپوینت بازاریابی خدمات بانکی

دانلود پاورپوینت بازاریابی خدمات بانکی

Banking Services Marketing

دانلود پاورپوینت بازاریابی خدمات بانکی مدیریت

چهار دوره مدیریت بازار

  • دوره تولید انبوه
  • دوره بازارگرایی
  • دوره مشتری گرایی
  • دوره ارزش آفرینی و خلق ارزشهای جدید برای مشتریان

ارزش آفرینی؛ مهم ترین وجه مشتری مداری

—بانکها به عنوان مؤسسات اقتصادی همواره به دنبال تحقق توقعات و نیاز های مشتریان می باشند

—در دنیای امروز، بانکها باید بتوانند خدمات خود را به صورتی ارائه دهند که در مشتری ایجاد ارزش نمایند

—مشتریان خدمت را نمی خرند؛ آنها درحقیقت ارزش یا فایده می خرند و بانکهایی موفق اند که ارزش بیشتری نسبت به رقبا برای مشتریان خود خلق کنند

هدف اصلی کیفیت، تأمین رضایت مشتری

üخدمات باید با نیازها و انتظارات مشتری منطبق باشد

üکیفیت با رضایت شروع شده و با رضایت هم پایان می یابد

üدر حقیقت کیفیت همان درجه رضایت مشتری است

 

سایر سرفصل ها:

مزایای رقابتی یک بانک

مشتریان بانک به دنبال چه هستند؟

پیاده سازی بازاریابی خدمات بانکی در ایران

سه رکن اساس بازاریابی خدمات بانکی

آمیخته بازاریابی خدمات بانکی

دستیابی به اهداف و دستاوردهای مالی

ارزش آفرینی؛ مهم ترین وجه مشتری مداری

بازاریابی را از نقطه پایان باید شروع کرد

این فایل پاورپوینت در 14 صفحه به خدمتتون ارائه میشود.

2,300 تومان – خرید

همچنین پیشنهاد میشود:

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

dl-doc.ir - فروش پروژه ،مقاله،پایان نامه و پروپوزال

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *