دانلود پاورپوینت بازاریابی؛ مدیریت رابطه سودمند با مشتری


فرایند بازاریابی

دانلود پاورپوینت بازاریابی؛ مدیریت رابطه سودمند با مشتری

بازاریابی چیست؟

بازاریابی، مدیریت رابطه سودآور با مشتری است. هدف دوگانه بازاریابی، جذب مشتریان جدید با ارائه ارزش بالاتر و حفظ مشتریان فعلی به وسیله جلب رضایت آنها است.

در تعریفی جامع تر، بازاریابی فرایندی اجتماعی و مدیریتی است که به وسیله آن، هر فرد نیازها و خواسته های خود را از طریق تبادل ارزش با دیگران برآورده می سازد. به زبانی ساده تر، بازاریابی شامل ایجاد رابطه ای تبادلی و پر ارزش با مشتری است. بنابراین، ما بازاریابی را بدین صورت تعریف می کنیم: بازاریابی فرایندی است که در آن شرکت برای مشتری ارزش ایجاد کرده و رابطه مستحکمی با او برقرار میکند تا بتواند در عوض از مشتری ارزش دریافت کند.

فهرست:

qفرایند بازاریابی

qپنج اصل اساسی بازار و مشتری

qنیاز، خواسته و تقاضای مشتری

پیشنهادهای بازاریابی- محصولات، خدمات و تجربیات

qارزش و رضایت مشتری

qداد و ستد و ارتباطات

qبازارها

qعناصر یک سیستم نوین بازاریابی

qطراحی استراتژی بازاریابی بر اساس مشتری

qانتخاب مشتری برای خدمت گذاری

qانتخاب طرح ارزش

Òگرایشهای مدیریت بازاریابی

qرویکرد تولید

qرویکرد محصول

qرویکرد فروش

qرویکرد بازاریابی

qرویکرد بازاریابی اجتماعی

qسه موضوع اساسی در خط مشی بازاریابی اجتماعی

qآماده کردن طرح و برنامه بازاریابی یکپارچه

qمدیریت ارتباط با مشتری(مام)

qایجاد وفاداری مشتری و حفظ او

qرشد سهم مشتری

qایجاد دارایی مشتری

qبرقراری رابطه درست با مشتریان درست

qروندها و نیروهایی که باعث تغییر بازاریابی و به چالش کشیدن استراتژیهای بازاریابی شد ه اند

qعصر جدید دیجیتالی:

qجهانی سازی سریع

qالزام بیشتر به مسئولیت اجتماعی و اخلاقی

qتوسعه بازاریابی غیر انتفاعی

برگرفته از فصل اول کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده

این فایل پاورپوینت در 32 صفحه به خدمتتون ارائه میشود.


سعیدسان تابع قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران در زمینه حقوق مولفین و ناشرین است، چنانچه نسبت به محتوای این صفحه صاحب حق نشر هستید و درخواست حذف آن را دارد، خواهشمند است از طریق این لینک به ما اطلاع دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *