دانلود فایل pdf ارائه نمونه مدیا سنتر برای طرح معماری – Schiecentrale 4b Mei Architecten


دانلود فایل pdf ارائه نمونه مدیا سنتر برای طرح معماری – Schiecentrale 4b  Mei Architecten

مرکز رسانه در روتردام هلند

این سازه ی ۱۱ طبقه شامل دفاتر کار و واحدهای مسکونی و تجاری میگردد که توسط راهروهایی با سطح فولاد ضدزنگ قابل دسترسی هستند.

ساختمان Schiencentrale ۴b که فاز آخر مجموعه ملی Schiencentrale در بندر روتردام هلند است متشکل از سازه های نوساز خیره کننده ای است که سمت شمال غربی ساختمان قدیمی همین مجموعه احداث شده است.

این مجموعه ساختمان جدید دربرگیرنده مرکز رسانه ای روتردام و انواع گوناگون منازل مسکونی برای

اشخاص فعال در بخش صوتی – تصویری و برای دیگر اشخاص در رسته های خلاقانه مختلف است که فضای بندرگاهی که هنوز در این ناحیه قابل لمس است را دوست دارند.

ساختمان جدید شامل ۵۵ هزار متر مربع فضاست که دفاتر کار ۷ هزار مترمربع آن است. همچنین دربرگیرنده ۱۵۶ واحد مسکونی/تجاری، و ۲۰ منزل مسکونی در زمین همکف است که ۳.۵ طبقه ارتفاع دارند.

تسهیلات دیگر شامل سوپرمارکت (۲ هزار مترمربع) یک باشگاه ورزشی (۶۰۰ متر مربع)، ۴۰۰ پارکینگ اتومبیل با نگهبان و یک عرشه ۳هزار مترمربعی نیمه خصوصی در محل و تراس آفتاب گیر، زمین بازی و سکوی تماشاچیان است که تصویر مجموعه را کامل میکنند.

ویژگی اصلی در این پروژه، ساختمان بلند و باریک آن است که ۱۵۰ متر طول و ۵۰ متر ارتفاع دارد و بر روی نیروگاه برق قدیمی احداث شده است.
این سازه ی ۱۱ طبقه شامل دفاتر کار و واحدهای مسکونی و تجاری میگردد که توسط راهروهایی با سطح فولاد ضدزنگ قابل دسترسی هستند.

فضاهای انباری به راهروها متصل شدند که مستقیما روبروی درب های ورودی قرار گرفته اند.
تمامی فضاها در سمت غرب ساختمان با نمای شفاف پوشیده شده زیرا این قسمت از ساختمان رو به مناظر بی نظیر پل Nieuw Maas و بندرگاه Harbour میباشد. در پارتیشن های مسکونی/تجاری درب های بادبزنی رو به منظره به ارتفاع کف تا سقف تعبیه شده که باعث ورود و خلق یک فضای بیرونی درون ساختمان میگردد.

بر حسب انعطاف پذیری بالای ساختمان، تمامی تاسیسات در فضا و همچنین در نمای ساختمان در یکجا جمع شده اند. این مجموعه خصیصه یک ساختمان بندرگاهی معمولی را نمایان میسازد و با تکنولوژی روز دنیا در کنار ساحل با بخش های عملکردی یکپارچه شده خود مستقر شده است.

دانلود لا لینک مستقیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *