دانلود فایل pdf ارائه نمونه مدیا سنتر برای طرح معماری – Vakko Headquarters and Power Media Center REX


دانلود فایل pdf ارائه نمونه مدیا سنتر برای طرح معماری – Vakko Headquarters and Power Media Center  REX

دفتر معماری و طراحی نیویورکی “رکس” REX به تازگی دو اثر را در استانبول به پایان رسانیده است که یکی در داخل دیگری قرار دارد.

این بنا برای دو” شرکت خواهر” Sister Companies ترکیه ای خلق شده استیکی “مرکز مد واکو” Vakko Fashion Center و دیگری شرکت رادیویی و تلویزیونی مرکز رسانه ای پاور” Power Media Center .

بنای بیرونی ساختمانی سازوار شده از سازه بر جای مانده از پروژه یک هتل نیمه کاره است که بنای داخلی را احاطه کرده است. بنای بیرونی قابل پوشانیدن کامل نبوده بنابراین با ورقه های شیشه نمای آن مار شده است تا دید به ساختمان مکعبی وسطی که آیینه ای هم هست داشته باشد.

بنای خارجی شامل واحدهای اداری استاندارد است حال آنکه سازه داخلی آتریم، سالن های اجتماعات، هال مرکزی، دفاتر مدیران، اتاق های نمایش و همچنین ارتباطات عمودی را در بر می گیرد. این در حالی است که بنای میانی از تمامی دفاتر، اتاق ها و راهروهای بنای خارجی قابل مشاهده است.

Location: Istanbul, Turkey
Clientes: Vakko and Power Media
Architect: REX
Key personnel: Erez Ella, Tomas Janka, Mathias Madaus, David Menicovich, Tsuyoshi Nakamoto, Joshua Prince-Ramus, Ishtiaq Rafiuddin, Tieliu Wu
Consultants: ARTE, Autoban, Buro Statik, Cedetas, Dora, Eleksis, Front, Gurmen Muhendislik, Lamglass, Norm Tecnic, Say Yapi, STEP, Superpool, Cem Mimarlik
Area: 9,100 sqm (98,000 sqf)
Completion: 2010

دانلود با لینک مستقیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *