or

دانلود آرشیو اطلاعات فروشندگان آجیل و خشکبار (عمده و خرده فروشان)

Ydima.ir- ثبت رایگان آگهی کاری و نیازمندی ها در اینترنت

خرید آنلاین انواع بیمه نامه های بیمه ایران از نمایندگی رباط کریم عسگری کد 33237 با ارسال رایگان

dl-doc.ir - فروش پروژه ،مقاله،پایان نامه و پروپوزال

دانلود آرشیو اطلاعات فروشندگان آجیل و خشکبار (عمده و خرده فروشان)

اطلاعات  فروشندگان آجیل و خشکبار (عمده فروشان) کشور:

این مجموعه به صورت یک فایل پی دی اف 82 صفحه ای می باشد که اطلاعات به تفکیک استان و شهر (بر اساس حروف الفبا) مرتب شده اند.

این فایل، حدود 820 واحد صنفی را شامل می شود. که در هر سطر، نام واحد صنفی – نام مدیر – تلفن – استان – شهر – آدرس نوشته شده است.

محتوا : آدرس و شماره تلفن ثابت  فروشندگان آجیل و خشکبار (عمده فروشان)  کشور به تفکیک شهر ، استان ، موبایل و  عنوان فروشگاه و نام فروشنده

نوع فایل : PDF   (این فایل در کامپیوتر و با برنامه Adobe reader قابل اجرا می باشد)

صحت اطلاعات : 70% تا 75% بروزرسانی تا آبان سال 1394 میباشد

بانک اطلاعات فروشندگان آجیل و خشکبار (خرده فروشان) کشور:

این مجموعه به صورت یک فایل پی دی اف 269 صفحه ای می باشد که اطلاعات به تفکیک استان و شهر (بر اساس حروف الفبا) مرتب شده اند.

این فایل، حدود 2690 واحد صنفی را شامل می شود. که در هر سطر، نام واحد صنفی – نام مدیر – تلفن – استان – شهر – آدرس نوشته شده است.

محتوا : آدرس و شماره تلفن ثابت فروشندگان آجیل و خشکبار (خرده فروشان) کشور به تفکیک شهر ، استان ، موبایل و عنوان فروشگاه و نام فروشنده

نوع فایل : PDF (این فایل در کامپیوتر و با برنامه Adobe reader قابل اجرا می باشد)

صحت اطلاعات : 70% تا 75% بروزرسانی تا آبان سال 1394 میباشد

 

اگر فروشنده عمده محصولات فروشندگان آجیل و خشکبار کشور هستید.
اگر بازاریاب عمده محصولاتفروشندگان آجیل و خشکبار کشور هستید.
اگر به فروش بیشتر فکر میکنید.
بازاریابی تلفنی بهترین روش برای فروش محصولات میباشد.
با دریافت این گنجینه تجارت خود را متحول کنید.
کسب و کار خود را متحول کنید

10 نکته کاربردی درباره بازاریابی تلفنی
1- سعی کنید شاد بودن را در صدایتان منعکس کنید.
2- نباید مشتری را معطل بگذارید.
3- در مواقع مهم بهتر است ایستاده صحبت کنید.
4- به منشی ها خیلی احترام بگذارید.
5- گفتگو کنید و متکلم وحده نباشید.
6- گوشی تلفن را درست در دست بگیرید.
7- یادداشت برداری کنید.
8- از زبان بدن در پشت تلفن استفاده کنید.
9- همیشه بعد از مشتری گوشی را بگذارید.
10- واژه |سلام| به کار ببرید و از گفتن |الو| حتی الامکان خودداری کنید.
 

خرید











اطمینان به اصالت سایت / راهنمای خرید/ کد تخفیف / گزارش مشکل در خرید/ تبلیغات در سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تا 10% تخفیف ویژه کلیه محصولات سایت(دریافت کد تخفیف)
+