ارزشیابی باز

ارزشیابی باز:

باتوجه به کلیه ویزگیهای مثبت ذهنی دانش آموزان،معلمان باید محدوده ی معینی ازیادگیری آنها را درنظر گرفته وبرای پرورش آن بکوشند.

مثلا“میتوان باطراحی سوالاتی که دانش آموزبتواند بااستفاده ازمتن کتاب جواب دهد.

بااستفاده ازمتن سوالی یا نقشه ی مفهومی راطراحی کند.

نظر شخصی خودرابگوید.

 

ارزشیابی گروهی:

طبق امارها اکثرافرادی که ازکار اخراج می شوند به دلیل این است که نمیتوانند بادیگران به

درستی کارکنند.کارگروهی باعث می شوددانش آموزان درفعالیت های اجتماعی موفق باشند.

[download id=”64828″]


سعیدسان تابع قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران در زمینه حقوق مولفین و ناشرین است، چنانچه نسبت به محتوای این صفحه صاحب حق نشر هستید و درخواست حذف آن را دارد، خواهشمند است از طریق این لینک به ما اطلاع دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شش − 3 =