دانلود ArchInteriors HD Vol 37 – مدل های آماده سه بعدی طراحی داخلی – شماره 37


دانلود ArchInteriors HD Vol 37 - مدل های آماده سه بعدی طراحی داخلی - شماره 37

مطمئناً تمامی طراحان سه بعدی یا همان 3D اعم از مبتدی تا حرفه ای، اهمیت مدل ها و آبجکت های آماده 3D Max را به خوبی می دانند. تا آنجا که در طراحی ساختمان به جای طراحی در و پنجره های سه بعدی حرفه ای با جزئیات کامل، با استفاده از سورس های با کیفیت آماده می توانند ده ها ساعت در وقت صرفه جویی کرده و در عین حال، کیفیت را نیز به بالاترین حد ممکن برسانند. بی شک تمامی کاربران نرم افزارهای سه بعدی به ویژه 3Ds Max اهمیت داشتن کلکسیونی کامل از بهترین Model ها و Object های آماده را می دانند و به خوبی درک می کنند که در طراحی هر چقدر واقع گرایانه تر باشند طراحی آنها، زیباتر و قوی تر موثر خواهد شد.
در این مجموعه شاهد مدل های آماده سه بعدی طراحی داخلی شماره 37 می باشید که شامل  آشپزخانه، اتاق کار، دفتر کار، کافی شاپ و … با فرمت های JPG, MAX می باشد و بر روی سایت قرار گرفته شده است.

این مجموعه ها که به تدریج بر روی سایت قرار می گیرند، جهت استفاده مهندسین معمار، طراحان صنعتی، طراحان و مجریان دکوراسیون و کاربران حرفه ای نرم افزارهای سه بعدی، انیمیشن، بازی سازی و دوست دارن هنر طراحیداخلی که تازه شروع به یادگیری نرم افزارهای سه بعدی و دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان نموده اند، بسیار مناسب می باشد.

فرمت فایل: JPG
حجم فایل: 4092 مگابایت

بسته شماره 37:
دانلود بخش اول
دانلود بخش دوم
دانلود بخش سوم
دانلود بخش چهارم
دانلود بخش پنجم
دانلود بخش ششم
دانلود بخش هفتم
دانلود بخش هشتم

رمز فایل

www.p30download.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *