دانلود مدل های آماده سه بعدی طراحی داخلی – شماره 18-16


دانلود ArchInteriors HD Vol 16-18 -  مدل های آماده سه بعدی طراحی داخلی - شماره 18-16دانلود ArchInteriors HD Vol 16-18 – مدل های آماده سه بعدی طراحی داخلی – شماره 18-16

مطمئناً تمامی طراحان سه بعدی یا همان 3D اعم از مبتدی تا حرفه ای، اهمیت مدل ها و آبجکت های آماده 3D Max را به خوبی می دانند. تا آنجا که در طراحی ساختمان به جای طراحی در و پنجره های سه بعدی حرفه ای با جزئیات کامل، با استفاده از سورس های با کیفیت آماده می توانند ده ها ساعت در وقت صرفه جویی کرده و در عین حال، کیفیت را نیز به بالاترین حد ممکن برسانند. بی شک تمامی کاربران نرم افزارهای سه بعدی به ویژه 3Ds Max اهمیت داشتن کلکسیونی کامل از بهترین Model ها و Object های آماده را می دانند و به خوبی درک می کنند که در طراحی هر چقدر واقع گرایانه تر باشند طراحی آنها، زیباتر و قوی تر موثر خواهد شد.
در این مجموعه شاهد مدل های آماده سه بعدی طراحی داخلی از شماره 16 تا 18 می باشید که شامل  آشپزخانه، اتاق خواب، حمام و دستشویی، سالن پذیرایی و … با فرمت های JPG, MAX می باشد و بر روی سایت قرار گرفته شده است.

این مجموعه ها که به تدریج بر روی سایت قرار می گیرند، جهت استفاده مهندسین معمار، طراحان صنعتی، طراحان و مجریان دکوراسیون و کاربران حرفه ای نرم افزارهای سه بعدی، انیمیشن، بازی سازی و دوست دارن هنر طراحی داخلی که تازه شروع به یادگیری نرم افزارهای سه بعدی و دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان نموده اند، بسیار مناسب می باشد.

ناشر: Evermotion
فرمت فایل: JPG
حجم فایل: 2002 مگابایت

رمز فایل: www.p30download.com

منبع: پی سی دانلود

بسته شماره 16:
دانلود بخش اول
دانلود بخش دوم

بسته شماره 17:
دانلود بخش اول
دانلود بخش دوم

بسته شماره 18:
دانلود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *