دانلود مجموعه ای از طرح های اتوکدی


1- نمای بیمارستان با تمام جزئیات ممکن از ۴ زاویه مختلف و در فرمت DWG را می توانید دانلود کنید.

hospital
دانلود نمای بیمارستان

2-تعداد ۸ عدد بلاک (Block) برای نرم افزار اتوکد آماده دانلود می باشد. می توان از این بلاک های پیش ساخته برای پلان ساختمان استفاده کرد. همچنین می توان آن ها را از حالت گروهی درآورده و رنگ آن را تغییر و کارهای مختلفی با آن انجام داد.

دانلود مجموعه بلاک درب داخلی اتوکد

3-معمولا برای نشان دادن ارتفاع ساختمان از دیدهای مختلف یا زیبا تر نشان دادن پلان ها از تصویر افراد استفاده می شود. برای این که زحمت طراحی یک انسان زیاد است، در این پست پلان تعدادی از افراد را برای شما تهیه کرده ایم که می توانید از آن در تهیه پلان های خود استفاده کنید.

people
دانلود پلان افراد

4-برای نشان دادن اندازه پارکینگ یا محوطه حیاط در پلان ساختمان ها، از بلاک یا پلان های اتومبیل استفاده می شود. بیشتر نرم افزارهای نقشه کشی یک یا دو مدل از این اتومبیل ها را دارند برای تنوع بیشتر

cars
دانلود پلان اتومبیل ها

5-پلان یک ایستگاه اتوبوس (تمامی نماها) را آماده کرده ایم. این پلان شامل تمامی موارد موجود در یک ایستگاه اتوبوس اعم از مسیر عبور و پارک اتوبوس ها، سالن انتظار و باجه های بلیط فروشی، فضای سبز و … می باشد.

bus
دانلود پلان ایستگاه اتوبوس

6-  مجموعه کاملی از پلان های آماده مبلمان خانگی و اداری را تهیه کرده ایم. این مجموعه شامل مبلمان راحتی، مبلمان مجلسی، تخت خواب، میز، وسایل تزئینی و … از دیدهای مختلف می باشد که برای طراحی سریع پلان ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

furniture

 

7-پلان یک استادیوم کوچک داخل شهری را برای شما آماده کرده ایم. این پلان سه بعدی می باشد و می توان در آن نمای سه بعدی را نیز مشاهده نمود. این پلان شامل یک استادیوم کوچک به همراه یک پارک در پشت آن است.

stadium
دانلود پلان استادیوم داخل شهری

8- سالن های اجتماعات چند منظوره یا آتیدوریوم ها، برای منظورهای مختلفی ساخته می شوند. از جمله : تئاتر، سینما، برگزاری همایش و اپرا. در این پست پلانی از یک آتیدوریوم را تهیه کرده ایم که شامل تمامی امکانات رفاهی است و ظاهری مدرن دارد. همچنین تمامی نماها در این پلان موجود است و اندازه ها به دقت در آن ثبت گردیده.

autidorium
دانلود پلان سالن اجتماعات چند منظوره

9- مجموعه کاملی از پلان های آماده وسائل آشپزخانه را تهیه کرده ایم. این مجموعه شامل میز، صندلی، گاز، سینک ظرفشویی، فر آشپزی، یخچال و … از دیدهای مختلف می باشد که برای طراحی سریع پلان ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

kitchen
دانلود پلان وسایل آشپزخانه

10- پارک ها و باغ هایی که در سطح کلان شهرها ایجاد می شوند، تاثیر به سزایی در پالایش هوای شهر و همچنین زیبایی محیط آن دارند. در این پست، پلانی از یک پارک شهری استاندارد برای دانلود قرار داده ایم.

park
دانلود پلان پارک شهری

11- نمای سه بعدی هتل معروف برج العرب دبی را با فرمت DWG برای شما آماده کرده ایم. این فایل شامل نمای سه بعدی کامل برج العرب بوده و می توانید آن را با برنامه Autocad اجرا نمایید.

burjalarab
دانلود نمای سه بعدی برج العرب

12- نمای سه بعدی استادیوم تیم فوتبال آژاکس واقع در شهر آمستردام کشور هلند را با فرمت DWG برای شما آماده کرده ایم. این فایل شامل نمای سه بعدی کامل استادیوم آژاکس آمستردام بوده و می توانید آن را با برنامه Autocad اجرا نمایید.

ajaxstadiom
دانلود نمای سه بعدی استادیوم آژاکس آمستردام

13-مجموعه کاملی از پلان های آماده درخت و درختچه ها را تهیه کرده ایم. این مجموعه شامل درخت از زوایا و دیدهای مختلف می باشد که برای طراحی سریع سایت پلان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

trees
دانلود پلان درخت ها

14- مجموعه کاملی از بلاک های آماده علائم الکتریکی را تهیه کرده ایم. این مجموعه شامل علائم مختلف الکتریکی می باشد که برای طراحی سریع سایت پلان ها مورد استفاده قرار می گیرد..

electrical symbols
دانلود بلاک علائم الکتریکی

15-پلان سه بعدی یک شومینه را با فرمت DWG برای شما آماده کرده ایم. این فایل شامل پلان سه بعدی کامل شومینه بوده  که تمامی نماها در آن موجود است و می توانید آن را با برنامه Autocad اجرا نمایید.

fireplace
دانلود پلان سه بعدی شومینه

16- پلان مبلمان اداری را با فرمت DWG برای شما آماده کرده ایم. این فایل شامل پلان ۴۵ مدل مختلف مبلمان و میز کار بوده  که در آن فقط نمای بالا موجود است و می توانید آن را با برنامه Autocad اجرا نمایید.

officefurniture
دانلود پلان مبلمان اداری

17-فایل مدل ویلای Ivy که در برنامه Revit ترسیم شده را با فرمت RVT  برای شما آماده کرده ایم. این فایل شامل یک ویلای مبله به همراه تمام نماها و پلان ها است که می توانید آن را با برنامه Revit اجرا نمایید.

ivy
دانلود فایل Revit ویلای Ivy

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *