دانلود مدیریت پروژه ارزش کسب شده evpm


دانلود مدیریت پروژه ارزش کسب شده evpm

در این پروژه یکی از روش های ارزیابی عملکرد و پیشرفت پروژه « روش ارزش کسب شده » را مورد بررسی قرار می دهیم که از سریعترین روش های ارزیابی به حساب می آید. از فاکتورهای تعیین کننده در این روش، شخص مدیر پروژه می باشد. از آنجا که مدیر پروژه احاطه کامل بر روی پروژه را دارد، بنابراین تأیید کننده تغییر در محدوده پروژه و انجام اقدام اصلاحی لازم می باشد.

مدیریت ارزش حاصله پروژه (evm) ابزاری است که قادر خواهد بود در صورت فراهم آوردن بستر مناسب اطلاعاتی و فرآیندی، به عنوان موتور پردازشگر داده های پروژه ای در در قلب ppm ارزش افزوده اطلاعاتی متناسب با انتظارات سازمان را فراهم آورد. در این مطالعه سعی می شود تا به بررسی نحوه ارتباط این دو رویکرد در سازمان پرداخته شود و مختصری نیز در خصوص دستاوردهای مورد انتظار حاصل از کاربرد تلفیقی این دو متد در فعالیت های اجرایی پروژه و به صورت ملموس تشریح گردد.

هدف : تکنیک های مدیریت پروژه در مدیریت ارزش به دست آورده (evm)، که مربوط به برنامه های برنامه ریزی منابع، هزینه های فنی و الزامات برنامه.
رویکرد: ارائه مثال از چگونگی اجرای evm در داده های پروژه و چگونگی استفاده از آن به عنوان ابزاری برای تشخیص و حل مسائل.
یافته ها: Evm بر این باور استوار است که به عنوان وظایف تکمیل ارزش پروژه را افزایش می دهد و در نتیجه ارزش به دست آمده از پروژه، اندازه گیری پیشرفت واقعی آن پروژه است.
ارزش: پیشنهادات قابل تجزیه و تحلیل evm، منافع آن و مشکلات.

توجه: این فایل داری واتر مارک می باشد.

فرمت فایل:  Pdf
تعداد صفحات: 47
حجم: 2.13 مگابایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب صحیفه. لایسنس فعال نشده است، برای فعال کردن لایسنس به صفحه تنظیمات پوسته بروید.