دانلود کتاب آموزش جامع برنامه نویسی به زبان #C


دانلود کتاب آموزش جامع برنامه نویسی به زبان #C

کتاب آموزش برنامه نویسی به زبان C# نوشتۀ اسلام احمدزاده، زبان سی شارپ را به طور کامل یاد می‌دهد. سی‌شارپ زبانی شی‌گرا و سطح بالا (high level) از خانوادهٔ زبان‌های چارچوب دات‌نت شرکت مایکروسافت است. این زبان بر پایه سادگی، مدرن بودن، همه منظوره و شی‌گرا بودن ساخته شد.طراح زبان برنامه‌نویسی دلفی، سرپرستی تیم طراحان زبان C# را بر عهده داشت. این زبان دستوری شی گرا مشابه C++  دارد و به شدت از زبان‌های جاوا و دلفی تأثیر پذیرفته است.

این زبان برنامه نویسی زبانی کاربردی و تمام نشدنی خواهد بود چرا که نسخه های جدید آن نیز هر چند وقت یکبار توسط مایکروسافت ارائه می‌شود و دارای قابلیت‌های جدیدی است. و اگر بخواهیم درباره‌ی رنکینگ و رتبه‌ی آن در دنیا صحبت کنیم می‌توانیم این طور بگوییم که: سی‌شارپ از دیدگاه‌های مخلتف چهارمین و در برخی پنجمین زبان کاربردی، قدرتمند و محبوب دنیا محسوب می شود. بنابراین این زبان برنامه نویسی از محبوبیت و اعتبار بسیار بالایی برخوردار است.

در ایران دو زبان برنامه نویسی بخش اعظم نرم افزارها و وب سایت های سازمان های دولتی و خصوصی را فرا گرفته است که C# (ASP.NET) و جاوا پرچم دار هستند. طبق فهرست بندی انجمن TIOBE ، رنکینگ این زبان در ردیف چهارم جدول زبانهای برنامه نویسی قرار دارد. طبق فهرست بندیIEEE  که فهرست برترین زبان‌های برنامه‌نویسی سال ۲۰۱۷ را منتشر کرد در ردیف پنجم زبانهای برنامه‌نویسی قرار دارد.

نکته:هزینه دریافت شده از این کتاب صرفا جهت نگهداری در دیتاسنترهای سایت می باشد

فرمت فایل:  Pdf
تعداد صفحات: 578
حجم: 7.44 مگابایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب صحیفه. لایسنس فعال نشده است، برای فعال کردن لایسنس به صفحه تنظیمات پوسته بروید.