دانلود پاورپوینت راجب زندگی نامه و آثار موشه سفدی


دانلود پاورپوینت راجب زندگی نامه و آثار موشه سفدی

معرفی معمار

موشه سفدی در شهر حیفا اسرائیل در سال 1938 به دنیا آمد. پس از تحصیلات ابتدایی به آمریکا رفت و تاکنون مقیم آن کشور میباشد . تحصیلات آکادمیک خود را در دانشگاه   ام سی کیل مونترال کانادا  به پایان رساند وی مدال معماری ماسی کانادا را در سال ۱۹۶۸ کسب کرد و در سال ۱۹۸۶ جایزه معماری اوردر  کانادا را کسب کرد همچنین سفدی در سال ۱۹۸۸ جایزه معماری کوبی اوردر را نیز کسب کرد .

وی بعد از دو سال کار در دفتر لوئی کان کارش را  در مونترال آغاز کرد.  سفدی یکسری از هبیتتها را که الگوی طراحی آنها به خانه های  سلولی تبدیل شده بود تصحیح کرد.  در ابتدا ایده او ثابت کرد که اجرای آن سخت وگران تمام می شود  ولی سفدی الگوی سلولی را در چندین منطقه از جمله نیویورک، پورتوریکو، جایی که ایده او پایه گذاری شد، معرفی کرد.

معرفی پروژه

مجتمع مسکونی هبیت 67 مجتمع منحصر به فردی است که به طورقابل توجه ای چگالی بیشتری را نسبت به خانه های تک خانواری تامین می کند . در حالی که بسیاری از فایده های خانه های تک خانواری را تامین می کند مانند فضای بیرونی برای هر خانه و احساساجتماعی آپارتمانها در این مجتمع فرم داده شده اند از  مدلهای استاندارد که ترکیب شده اند با روشهای جالب و متنوع این مدل ها به روشی منظم شده اند که هر آپارتمان یک تراس  سبز بر سقف واحد زیرین دارد قرار گیری متنوع این مدلها یک موقعیت فضای زندگی دلخواه و متنوع را ایجاد کرده است.

فرمت فایل: Powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 28
حجم: 8.58 مگابایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب صحیفه. لایسنس فعال نشده است، برای فعال کردن لایسنس به صفحه تنظیمات پوسته بروید.