دانلود مستقیم و آسان از سایت های اشتراک فایل و تورنت – مستقیم کننده لینک


دانلود مستقیم و آسان از سایت های اشتراک فایل و تورنت – مستقیم کننده لینک

MultiShare چیست ؟

MultiShare نام سیستمی است که توسط آن شما می توانید از سایت های FileSharing مختلفی نظیر …,Uploaded,Rapidgator دانلود مستقیم و بدون وقفه داشته باشید. این سیستم با استفاده از سرورهای قدرتمند خود به شما این امکان را می دهد تا به صورت کاملا مستقیم دانلود سریع و آسوده ای داشته باشید . برتری MultiShare نسبت به سیستم های مشابه دیگر در این است که بلافاصله و بدون معطلی می توان از مبدل لینک آن استفاده نمود. البته امکان ذخیره فایل ها برای مدت ۴۰ روز در سرورهای ما نیز وجود دارد که از بخش مدیریت فایل می توانید اقدام کنید. برای تست سیستم می توانید با ثبت نام رایگان در آن حجم هدیه ای دریافت نمایید.

همچنین شما می توانید دریافت فایل های تورنت خود را به سیستم ما بسپارید و سپس از سیستم به صورت مستقیم دانلود کنید. لطفا قبل از شروع قسمت “راهنما” را به دقت مطالعه نمایید و در صورت وجود مشکل ابتدا به قسمت “پرسش و پاسخ” رفته و اگر پاسخ خود را پیدا نکردید می توانید از قسمت پشتیبانی اقدام کنید.

مدیریت تورنت چیست؟

تورنت شبکه ایست مملو از اطلاعات اشتراکی بین کاربران سراسر دنیا که فایل های خود را بین باقی کاربران این شبکه به اشتراک می گذارند.

سیستم مدیریت تورنت MultiShare به شما این امکان را می دهد تا بدون استفاده از برنامه های تورنت به دانلود فایل های آن بپردازید. در مرحله اول فایل ها در سرور های قدرتمند MultiShare گردآوری شده و در مرحله بعدی کاربران قادر به دانلود این فایل ها به صورت مستقیم و با سرعت بالا خواهند بود.

بخشهای مختلفی نظیر تورنت های عمومی و ترکرهای خصوصی در سیستم گنجانده شده تا کاربران به راحتی هر چه تمام تر به دانلود فایل های خود بپردازند.

چند نکته مهم در مورد محدودیت های سیستم تورنت :

1. به ازای درخواست گردآوری هر فایل، حجم آن از حسابتان کسر می شود. در زمان دانلود توسط شما حجمی از حسابتان کسر نخواهد شد. بنابراین به میزان حجم فایلی که دانلود می کنید از حسابتان کسر می شود.

2. هر کاربر حداکثر سه فایل فعال در لیست گردآوری دارد و بقیه فایل های کاربر در صف فایلهای کاربر قرار می گیرند.

3. در صورت حذف فایل های در وضعیت در صف گردآوری یا در حال گردآوری یا خطا در گردآوری حجم به حساب کاربر باز می گردد.

4. تمامی فایل های اضافه شده دو هفته پس از اضافه شدن به لیست دانلودی به صورت خودکار حذف می شوند، مگر اینکه تمدید شوند.

5. در صورت تمدید هر فایل، به میزان یک چهارم حجم آن فایل از حساب کاربر کسر خواهد شد و فایل برای دو هفته دیگر در دسترس می ماند.

http://www.mul.ir/inv?u=c2FlZWRzdW4=

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب صحیفه. لایسنس فعال نشده است، برای فعال کردن لایسنس به صفحه تنظیمات پوسته بروید.