دانلود ترجمه مقاله ارزیابی اثر عوامل تعیین کننده کیفیت و ویژگی کاربر در اجرای پروژه طراحی


ارزیابی اثر عوامل تعیین کننده کیفیت و ویژگی کاربر در اجرای پروژه طراحی  منابع یک سازمان موفق

خلاصه:

از آنجایی که موانع تجارت و سرمایه گذاری بین المللی به دلیل جهانی شدن کاهش و اطلاعات و ارتباطات توسعه یافته اند ، شرکت های چند ملیتی می توانند با سهولت بیشتر به انجام کارهای خود بپردازند . سازمان ها همچنین می توانند از منابع تولید مقرون به صرفه و محصولات صادراتی برای توسعه بازار جهانی خود استفاده کنند . سیستم طرح ریزی منابع سازمانی (ERP) در راستای هدف و به وسیله مفیدی برای مدیریت عملکرد ، بین المللی شده است . به طور قابل ملاحظه ای سیستم های ERP خط مشی اطلاعات را برای بازتاب عملکردها در هر نقطه در زمان و تولید اطلاعات بر یک اساس معین برای تصمیم گیری و اختصاص منابع استفاه می کنند . بنابراین سیستم ERP برای مدیریت و همکاری بازرگانی ضروری است ، اما ارزیابی عمودی و افقی سیستم برای تعیین موثر بودن و موفقیت عملکرد پروژه لازم است . این مطالعه اثر عوامل تعیین کننده کیفیت را از نوشته ای درباره ارزیابی مزایا با استفاده از مدل موفقیت سیستم اطلاعات بررسی می کند . رابطه علت و معلول میان سازه های مدلی ، با استفاده از مدل سازی معادله ساختاری ، آزمایش شد .

از مطالعه تجربی در تولیدکنندگان پیشتاز که از سیستم های ERP استفاده می کنند ، برای مزایای مشترک مرتبط با کیفیت اطلاعات ، کیفیت استفاده از سیستم و رضایت کاربر استفاده شد . این بررسی های آنالیزی می تواند مرجعی برای شاغلین و محققانی که میزان اثر سیستم اطلاعات مدیریت را بررسی می کنند ، باشد .

  • مقدمه

فناوری اطلاعات (IT) که به طور برجسته در سال های اخیر پیشرفت کرده است ، نقش مهمی در ائتلاف جهانی ، ایفا می کند و به طور موثر موانع جغرافیایی را کاهش و بازده عملکرد را افزایش می دهد . در کنار این IT ، جهانی سازی تجاری را به طور مستقیم افزایش داده و رقابت میان صنعت ها را زیاد می کند . در مواجه با رقابت جهانی ، شرکت ها به ویژه شرکت های تولید کننده ، باید هزینه عملکرد را کاهش داده و فرآیندی کاری را به منظور رسیدن به برتری در رقابت ، بهینه سازند .

سیستم طراحی منابع سازمان (ERP) به عنوان یکی از بهترین سیستم های مدیریت اطلاعات انگاشته شده است . در کنار اتوماسیون و افزایش بازده عملکرد ، مزیت اصلی سیستم ERP این است که فرایندهای تجاری ساده شده اند . کدها در یک سیستم ERP ، خرد جمعی را در یک فرآیند عملی کلی ، یکپارچه می سازد . این ، همکاری عملی را به وجود آورده و مدیریت روزانه روش کار را خودکار می کند . در نتیجه ، عملکرد موثر ERP بدین معنی است که مدیران دقت کاهش یافته ای در کارهای روزمره ، صرف می کنند و می توانند بر کارهای نسبتاً با ارزش تر و ویژه تمرکز کنند .

در خط مشی اطلاعات معمولی ، به طور ثابت عملکردهای مکانی به صورت زمانی تولید     می شود . این شالوده تصمیم گیری موثر و اختصاص منابع است . گزارش رسمی به وسیله وزارت اقتصاد نشان می دهد که 91.4% شرکت های تایوانی در صنعت تولید از سیستم ERP استفاده کرده اند ، اما بیشتر دفاتر مرکزی و شعب ، به طور منظم ، موفقیت عملکرد سیستم ERP را ارزیابی نمی کنند . بنابراین موثر بودن و بازدهی عملکرد ERP برای شرکت های تولید کننده ، با استفاده از یک راهکار اصولی باید ارزیابی شود .

Journal of Manufacturing Systems
journal homepage: www.elsevier.com/locate/jmansys
Assessing the impact of quality determinants and user characteristics on
successful enterprise resource planning project implementation
Jui-Sheng Chou a,, Jhih-Hao Hong b
a Department of Construction Engineering, National Taiwan University of Science and Technology, Taiwan
b Siliconware Precision Industries Co., Ltd., Taiwan
a r t i c l e i n f o
Article history:
Received 29 June 2012
Received in revised form 21 January 2013
Accepted 22 April 2013
Available online 3 June 2013
Keywords:
Managing information systems
Enterprise resource planning
Project management
Information system evaluation
Structural equation modeling
a b s t r a c t
As barriers to transnational trade and investment have been lowered due to globalization, and information and communication technologies have improved, multinational firms can conduct operations with
increased ease. Enterprises can also utilize cost-advantageous production resources and export products
to expand their global market. Enterprise resource planning (ERP) systems serve the purpose and have
become useful instruments for managing multinational operations. Notably, ERP systems integrate information platforms to reflect operations at each operation point in real time and generate information as
a basis for decision-making and resource allocations. Thus, ERP systems are essential to global logistics
management and collaboration. However, vertical and horizontal evaluations of information systems are
necessary to determining the effectiveness and success of project implementation. This study examines
the impact of quality determinants from literature in assessing benefits using an information systems
success model. The cause-and-effect relationships between model constructs are tested using structural
equation modeling. An empirical study of leading manufacturers adopting ERP systems is used to investigate corporate benefits related to information quality, system quality, service quality, system use, and
user satisfaction. The analytical results can be a reference for practitioners and researchers evaluating
the effectiveness of management information systems.

این فایل ورد ترجمه در 20 صفحه و فایل اصلی لاتین pdf مقاله در 9 صفحه به خدمتتون ارائه میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب صحیفه. لایسنس فعال نشده است، برای فعال کردن لایسنس به صفحه تنظیمات پوسته بروید.