دانلود پرسشنامه بررسی اثربخشی تبلیغات رسانه ای در سیستم بانکداری


دانلود پرسشنامه بررسی اثربخشی تبلیغات رسانه ای در سیستم بانکداری

دانلود پرسشنامه بررسی اثربخشی تبلیغات رسانه ای در سیستم بانکداری

حاوی 25 سوال

این پرسشنامه بر اساس مدل آیدا و تاثیر مولفه های آن بر روی اثر بخشی تبلیغات رسانه ای طراحی شده است.

برای بررسی روایی پرسشنامه از روش روایی سنج سازه و برای بررسی پایایی از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شده است. که ضریب در این پرسشنامه 89 درصد بوده است. که ضریب بسیار خوبی است.

فرمت فایل: Pdf
تعداد صفحات: 3
حجم: 286 کیلوبایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب صحیفه. لایسنس فعال نشده است، برای فعال کردن لایسنس به صفحه تنظیمات پوسته بروید.