دانلود ترجمه مقاله نمایش افکار عمومی در فضای کامپیوتری(فضای سایبری): چگونگی رویارویی روابط عمومی شرکتی با این چالش


دانلود ترجمه مقاله نمایش افکار عمومی در فضای کامپیوتری(فضای سایبری): چگونگی رویارویی روابط عمومی شرکتی با این چالش

دانلود ترجمه مقاله نمایش افکار عمومی در فضای کامپیوتری(فضای سایبری): چگونگی رویارویی روابط عمومی شرکتی با این چالش

نمایش افکار عمومی در فضای کامپیوتری(فضای سایبری):  چگونگی رویارویی روابط عمومی شرکتی با این چالش

از آنجا که گرایش عموم افراد و روزنامه نگاران  به سمت رسانه های اجتماعی به عنوان منبع اطلاعات و گزارش مصرف کننده روبه افزایش است، اهمیت نظارت صاحبان مشاغل بر حضور تشکیلاتشان در رسانه های اجتماعی همچنان رو به افزایش است.رسانه های اجتماعی به عنوان قلمرویی که عموم افراد در آن حق اظهار نظر دارند، چالش های پرکششی را برای صاحبان مشاغل ایجاد میکندکه از طریق آن شهرت و آوازۀتشکیلاتی خود را نشان دهند.

رسانه های اجتماعی و شبکه های آن لاین شخصی در نحوۀ ارتباط همزمان اقصی نقاط دنیا با هم انقلاب و دگرگونی ایجاد کرده است. در این مطالعه روند فعلی مدیریت، کاربرد ،نظارت و اهمیت رسانه های اجتماعی در شرکت های ملی از طریق مصاحبه های نظر خواهی با شاغلان Fortune 500 و 1000 بررسی شد. یافته ها نشان می دهد که در استفاده و اهمیت درک شدۀ رسانه های اجتماعی بین شاغلین  شکاف عظیمی وجود دارد و اینکه روند آگاهی و درک ارزش بالقوۀ این رسانه در بین غیر کاربران به منظورپذیرش کند میباشد.علاوه بر این، مسیرهای جدیدی برای تحقیق و تمرین در استفاده از رسانه های اجتماعی به دلیل مدیریت موضوعات آشکار شد. طبق گزارش شرکت  وب-پیگردی   تکنوراتی(Technorati) تقریبا حدود 2 سل قبل 59.8 میلیون بلاگ به تنهایی در اینترنت وجود داشته و 175,000 بلاگر روزانه برای اولین بار از یک بلاگ بازدید کردند(سانتورا،2006). از زمان این گزارش ، این تعداد روند رو به رشد داشته است. دوسال بعد، تعداد بلاگ های سرتاسر دنیا بیش ازدو برابر شد یعنی تا 184 میلیون بلاگ (سانتورا،2006). این میزان در ایالات متحدۀ آمریکا به تنهایی 26 میلیون میباشد. علاوه بر این در سال 2008، 77 میلیون نفر برای اولین بار از یک بلاگ بازدید کردند.

 

با وجود اینکه شواهد و مدارک در مورد نقش شرکت ها در بلاگ ها و سایر رسانه ها اجتماعی رو به افزایش است اما اینکه چه تعداد شرکت و صنف از این بلاگ ها حمایت میکنند، مشخص نیست.  احتمالا در بزرگترین مطالعه ایی که تا آن زمان دربارۀ شرکت ها و بلاگ های صورت گرفته بود (Backbone Media،2005) ، پاسخ دهنده ها متوجه شدند که  بیشترین ارزش حاصل از بلاگسازی برای تشکیلات ،علیرغم رهبری، ساخت انجمن، فروش و روابط عمومی آن لاین ، سریعا در حال انتشار است.

Monitoring Public Opinion in Cyberspace:
How Corporate Public Relations Is Facing the Challenge

As publics and journalists increasingly turn to social media as sources of
information and consumer commentary, the importance of practitioners’
monitoring their organizations’ presence on social media will continue to
increase. As a domain where publics have unrestrained voice, social media
present interesting challenges to practitioners monitoring organizational
reputation. Through survey interviews with practitioners at Fortune 500 and
1000s, this study explores current trends in social media management, use,
monitoring, and importance in public relations departments at the nation’s leading
corporations. Findings reveal a large gap in use and perceived importance
between practitioners and a slow awakening among even non-users reticent to
adopt as they realize its potential value. Further, new directions for research and
practice on use of social media for issues management are revealed

این فایل ورد ترجمه در 23 صفحه و فایل اصلی pdf مقاله در 17 صفحه به خدمتتون ارائه میشود.

حجم: 210 کیلوبایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب صحیفه. لایسنس فعال نشده است، برای فعال کردن لایسنس به صفحه تنظیمات پوسته بروید.