دانلود رایگان مجموعه افزونه های Yoast Seo


دانلود رایگان مجموعه افزونه های Yoast Seo

دانلود رایگان مجموعه افزونه های ۵٫۱ Yoast Seo

سئوی سایت ها همواره یکی از مهمترین نکات قابل توجه پس از راه اندازی هست به همین دلیل در اغلب سایت های وردپرسی از دو افزونه ی Yoast SEO و all in one pack مشهور تر هستند که وب مستران و سئو کاران بر روی سایت ها نصب میکنند.

پکیج افزونه های سئو وردپرس wordpress seo by yoast را در این بخش خدمت شما عزیزان معرفی می کنم. افزونه های جانبی که روی افزونه yoast seo نصب خواهند شد. افزونه سئو وردپرس yoast دارای چندین افزودنی می باشد به اسم های ( افزونه سئو و بهینه سازی ویدئو ها،‌سئوی محلی وردپرس و سئوی ووکامرس و سئو و بهینه سازی اخبار ) که هر کدام از این موارد قابلیت جدیدی رو به سایت شما اضافه خواهد کرد برای بهبود وضعیت سئو .

در زیر ابتدا خود نسخه اصلی پریمیوم رو توضیح میدیم و بعد تک تک افزونه رو توضیح و در آخر این پست میتونید آخرین ورژن این برنامه را به صورت رایگان دانلود نمایید.


نسخه پریمیوم افزونه سئو وردپرس Yoast SEO Premium یک افزونه ساده و بسیار کارآمد برای سئو تمامی سایت های وردپرسی پیشنهاد می شود. در زیر برخی از ویژگی های اون رو مرور می کنیم

نسخه پریمیوم افزونه سئو وردپرس Yoast SEO Premium

در زیر به کلیه امکانات افزونه وردپرس سئو اشاره می کنیم تا با قسمت های مختلف این افزونه حرفه ای سئو آشنا بشید . اینکه میگم یکی از بهترین افزونه های سئو وردپرس یا محبوب ترین فقط یک شعار برای فروش محصول نیست شما با مراجعه به مخزن وردپرس ( WordPress repository ) و یا سایت اصلی yoast.com تعداد دانلود های این افزونه رو مشاهده کنید نزدیک ۳۰ میلیون سایت فقط از نسخه پریمیو این افزونه استفاده می کنند یعنی این همه سایت چجوری به این نتیجه رسیدن؟

نوشتن محتوای کاملا سئو شده و بهینه با seo yoast

با استفاده از افزونه سئو وردپرس yoast شما قادر خواهید بود محتوای مطالب خودتون رو کنترل کنید , یکی از قابلیت های بسیار خوب افزونه وردپرس سئو بررسی محتوای سایت شما می باشد و سه چراغ سبز , زرد , قرمز کیفیت مطلب رو به شما نشون میده و کمک می کنه تا بتونید به بهترین شکل ممکن مطالب خودتون رو بهینه کنید.

عنوان نوشته و توضیحات سفارشی با wordpress seo by yoast

یک مطلب دارای یک عنوان و محتوا می باشد که گوگل عنوان رو در نتاریج جست و جو نمایش میده و به صورت دلخواه قسمتی از محتوا رو هم در زیر عنوان نمایش میده , وردپرس سئو به شما اجازه میده تا بتونید برای مطالب خود عنوان و توضیحات سفارشی مشخص کنید تا در نتایج گوگل بتونید چشم گیر تر باشید .

روبات پیکربندی متا ها

افزونه سئو wordpress seo by yoast دارای ربوبات های پیکربندی متا ها می باشد , شما می تونید با این قابلیت مواردی چون جلوگیری از نمایش مطلب در گوگل و نقشه سایت جلوگیری کنید . چیزی که برخی سایت های به ان نیاز دارند. دارای بخش تنظیم نحوا نمایش مطالب در شبکه های اجتماعی. خوب میبینید که این نسخه پریمیوم افزونه سئو وردپرس Yoast SEO Premium تا اینجا کولاک کرده. بریم بقیه موراد رو ببینیم.


تکنولوژی نمایش کلمات کلیدی که زیاد جست و جو میشن

یکی از مهمترین قسمت های افزونه سئو وردپرس yoast seo انتخاب کلمه کلیدی برای آنالیز محتوا می باشد این قسمت دارای تکنولوژی موتور جست و جوی گوگل هستش یعنی کلمات و جملات مهمی که توسط کاربران زیاد جست و جو میشه رو می تونه بهتون نشون بده تا شما بتونید بهترین کلمه کلیدی رو برای محتوای خودتون انتخاب کنید.

ساخت نقشه سایت

یکی دیگر قسمت های مهم هر وب سایتی وجود نقشه سایت هست همون site map که به موتورجست و جو ها کمک می کنه بتونن به راحتی به مطالب سایت ما دسترسی داشته باشن این افزونه سئو وردپرس به شما اجازه میده که بتونید به راحتی برای سایت وردپرس خود یک نقشه حرفه ای ایجاد کنید و قسمت های مختلف آن را کنترل کنید.

بهینه سازی rss خوراک سایت

rss در وردپرس یا همون خوراک سایت مثل نقشه سایت می تونه عمل کنه با یه کم کارایی متفاوت . وردپرس سئو yoast به شما اجازه میده بتونید بخش فید سایتتون رو کنترل کنید و یک توضیح برای ابتدا و انتهای مطالب در خوراک مشخص کنید که این می تونه لینک به سایت شما باشه.

برید کرومب ( موقعیت مکانی کاربر در سایت )

یکی دیگر از لازمه های هر وب سایتی بخش برید کرومب می باشد . یعنی نمایش موقعیت مکانی کاربر داخل سایت این مورد در اکثر قالب های وردپرس موجود هست افزونه wordpress seo by yoast کمک می کنه بتونید به بهترین شکل ممکن این بخش رو سفارشی سازی کنید. در ادامه میتوانید توضیحات کامل تری از نسخه پریمیوم افزونه سئو وردپرس Yoast SEO Premium رو مشاهد کنید


ویرایش فایل های مهم .htaccess و rebots.txt

کلیه سایت ها چه وردپرس و چه سیستم دیگه ای هر وب سایتی این دو فایل رو داره یعنی .htaccess و rebots.txt که مهمترین فایل ها در سئو محسوب میشه ما از طریق این دو فایل می تونید موارد مهممی رو برای بهینه بودن سایت و سئو کردن سایت انجام بدیم. افزونه yoast seo این دو فایل رو در بخش تنظیمات خودش در اختیار شما میزاره تا بتونید تغییراتتون رو به راحتی داخل این فایل ها اعمال کنید.

تنظیمات کنسول جستو جوی گوگل

کنسول جستجو گوگل Google Search Console برند جدید از شرکت گوگل است که اخیرا جایگزین گوگل وبمستر تولز Google Webmaster Tools شده است. ۱۰ سال قبل ابزاری بنام گوگل وبمستر تولز توسط شرکت گوگل معرفی شد که تا کنون بهترین ابزار آنالیز وب سایت برای وب مسترها بوده است و اخیرا گوگل برای بدست آوردن کاربران بیشتر برای این ابزار قدرتمند خود نام آن را به کنسول جستجو گوگل ( Google Search Console ) تغییر نام داده است. wordpress seo اجازه میده بتونید سایتتون رو از طریق مدیریت وردپرس به این کنسول موتور جست و جو وصل کنید

بهینه سازی پیوند یکتا

افزونه سئو وردپرس یواست از بهترین نوع پیوند یکتا در وردپرس استفاده می کنه و همچنین اجازه میده تا بتونید کاملا ادرس مطالب و برگه ها رو کاملا سفارشی سازی کنید . آدرس مثل محتوا می تونه یکی از مهمترین بخش های مطالب در سئو محسوب بشه . همچنین در قسمتی دیگر اجازه این رو دارید تا بتونید نحوه نمایش درس ها رو کلا کنترل کنید و یک سری موارد اضافی که باعث طولانی شدن ادرس های شما میشن رو حذف کنید. واقعاً نسخه پریمیوم افزونه سئو وردپرس Yoast SEO Premium بسیار افزونه بسیار عالی هست.


بهینه سازی ناحیه هدر سایت

در دیگر بخش های wordpress seo شاهد گزینه ای برای بهینه سازی ناحیه هدر خواهید بود که می خواد اگه شما می خواهید کدهای اضافه از هدر رو نمایش نده و سبب بهینه شدن کدهای هدر قالب وردپرس سایت شما میشه.

مدیریت ریدایرکت ها در وردپرس

مدیریت ریداریرکت های که شما در نسخه حرفه ای وردپرس سئو شاهد خواهید بود به شما اجزاه میده تا انواع خطا ها در سایتتون رو به ادرس های جدید ریدایرکت کنید . بدون شک هیچ ساتی بدون خطا نیست ادرس هایی که به خطا دچار شدن و سبب امتیاز منفی در سایت میشن . yoast این قابلیت رو داره تا بتونید به راحتی و فقط با چند کلیک خطا های سایت خود را به ادرس های جدید ریدایرکت کنید و از گرفتن نمره منفی توسط موتور جست و جو جلوگیری کنید.

بررسی کلید واژه کانونی چند منظوره ( کلمات کلیدی را به صورت حرفه ای بررسی کنید )

کلید واژه ها یا همون کلمات کلید محتوای نوشته که بعد از اتمام نوشته توسط افزونه وردپرس سئو باید بررسی کنیم … در نسخه حرفه ای افزونه شاهد این خواهید بود که میشه چندین کلمه کلیدی رو روی مطلب بررسی کرد تا بشه بهترین کلمه رو از بین کلمات کلیدی موجود برای مطلب خود انتخاب کنیم.


افزونه Video SEO for WordPress plugin

افزونه Video SEO for WordPress plugin

اگر از اینکه ویدئوهای سایت شما در اولین لینک‌های Google Videos search یا جستجوهای ویدئو در گوگل باشید. با  شما می‌توانید شیوه نمایش سایت شما در موتورهای جستجو را مشخص بکنید. بعد از قرار دادن ویدئو خودتان در این افزونه می‌توانید عنوان و تایلی که می‌خواهید در نتایج برای ویدئوی شم نمایش داده شود را مشخص بکنید، بعدازآن با قرار دادن توضیحات خودتان می‌توانید ویدئوی خودتان رو در سایتتان انتشار بدید و بعد از ایندکس گوگل ویدئوی شما در نتایج جستجوهای گوگل نمایش داده خواهد شد.

از افزونه بهینه‌سازی ویدئو Video SEO for WordPress plugin می‌توانید همراه با هرکدام از افزونه‌های زیر استفاده بکنید

  • Advanced Responsive Video Embedder
  • YouTube Embed Plus by Embed Plus
  • Advanced YouTube Embed Plugin by Embed Plus
  • Cincopa WordPress Media Plugin
  • Flowplayer HTML5 for WordPress
  • FV WordPress Flowplayer
  • InstaBuilder
  • Smart YouTube Pro
  • TubePress
  • Vixy YouTube Embed (formerly known as Artiss)
  • Vzaar Official Media Manager
  • WordPress Automatic Youtube Video Post
  • WP Video Lightbox
  • WP YouTube Lyte
  • YouTube White Label Shortcode

افزونه سئو محلی وردپرس Local SEO

افزونه سئو محلی وردپرس Local SEO

بیشتر به بازدیدکنندگان سایتتان نزدیک شوید. گوگل با بررسی کردن ip کاربران خود مکان جغرافیایی آن‌ها را پیدا می‌کند و سعی می‌کند که سایت‌هایی که ازلحاظ موقعیت جغرافیایی به کاربر نزدیک‌تر هستند رو به کاربر نمایش دهد.
مثلاً فرض بکنید شما به دنبال یک رستوران برای خرید آنلاین فست فود هستید. در گوگل عبارت “فست فود” را سرچ می‌کنید برای کاربری که در تهران قرار دارد نتایج جستجو با شخصی که در شیراز یا مشهد وجود دارد متفاوت می‌باشد و گوگل سعی می‌کند تا وب‌سایت نزدیک‌ترین فست فود رو به کاربر نمایش بده. چون برای کاربری که در تهران قرار دارد، اگر یک فست فود در تبریز نمایش داده شود، عملاً گوگل درست عمل‌نکرده.
افزونه سئوی محلی گوگل با پیروی از الگوریتم کبوتر گوگل مدیران سایت‌ها را نزدیک‌تر به کاربران می‌کند.


افزونه Local SEO for WooCommerce

اینکه شما در گوگل به دنبال عبارت مثلاً “آرایشگاه” باشید ممکن هست که سایت‌های بسیار مشهوری رو نمایش بده و در لینک‌های ۵ یا ۶ نتایج جستجو نیز یک آرایشگاه باشد که در سمت چپ صفحه نیز نقشه و مشخصات و آدرس آن نمایش داده شود. علت اینکه مشخصات لینک ۶ نتایج جستجو در سمت چپ قرارگرفته به دلیل این نیست که هزینه‌ای رو داده. علت به خاطر این می‌باشد که این سایت از سئو محلی استفاده کرده
حال اگر شما یک فروشگاه داشته باشید و کاربر به دنبال یک فروشگاه لوازم‌خانگی باشد،‌شما می‌توانید به‌راحتی با تنظیم کردن افزونه Local SEO for WooCommerce در لینک‌های اول گوگل باشید بعلاوه اینکه مشخصات و جزئیات سایت شما نیز برای کاربر نمایش داده شود.
همچنین با این افزونه می‌توانید قیمت‌های هر دسته‌بندی از محصولاتتان رو برای مشتریان برای انتخاب به نمایش بگزارید یا برای هر مشتری با هر موقعیت و محل خاص قیمتی متفاوت داشته باشید. همچنین بعد از خرید نیز شما می‌توانید مشتریان خودتان رو از وضعیت سفارششان در جریان بگزارید. مشتریانی که در منطقه شما باشند، با جستجو کردن در سرویس گوگل مپ می‌توانند فروشگاه شمارا بیابد


افزونه Yoast Woocommerce Seo

افزونه Yoast Woocommerce Seo

یکی دیگر از افزونه‌های جانبی wordpress seo by yoast افزونه مخصوص برای سئو و بهینه‌سازی ووکامرس و فروشگاه اینترنتی شما می‌باشد. با این افزونه شما می‌توانید یک سری تنظیمات حرفه‌ای برای بخش فروشگاه خود اعمال کنید تا به شکل متفاوتی نسبت به رقیبان خود در نتایج جست‌وجو ظاهر بشوید.
برای یک فروشگاه اینترنتی امری بسیار ضروری و مهم هست تا ازنظر سئو خوب باشد و بتواند در بازار گرم تجارت آنلاین موفق شود . همچنین این مورد برای مدیر فروشگاه امری الزامی است تا برای بهبود وضعیت وب‌سایت خود اقدامات لازم رو انجام بده. افزونه yoast woocemmerce seo به شما کمک می کند به‌راحتی تنظیمات فوق‌العاده حرفه‌ای روی فروشگاه خود اعمال کنید.


افزونه News SEO for WordPress

افزونه News SEO for WordPress

شما با این افزونه می‌توانید در سایتتان به‌راحتی و در کمترین زمان اخبار جدیدی که در سایت انتشار می‌دهید را به سرویس google news ارسال بکنید. با افزونه بهینه‌سازی اخبار وردپرس شما در سایتتان با دارا بودن یک نقشه سایت XML هر اخبار جدیدی که در سایتتان قرار می‌دهید را مدیریت بکنید که آیا در بخش اخبار اضافه شود یا خیر.
افزونه News SEO for WordPress یک دستیار کاملاً حرفه‌ای و کامل برای کاربرانی که قصد گرفتن کاربر از طریق بخش News در نتایج گوگل می‌باشد باشد. با افزونه News SEO for WordPress می‌توانید خیلی حرفه‌ای دسته‌بندی‌های که می‌خواهید در نتایج جستجو قالب باشند را خواهید دید. / منبع: سئو8

دانلود پکیج نسخه پریمیوم افزونه سئو وردپرس ورژن ۵٫۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب صحیفه. لایسنس فعال نشده است، برای فعال کردن لایسنس به صفحه تنظیمات پوسته بروید.