پروژه احداث محور اصلی قزوین – الموت- تنکابن


۲۰۱

پروژه احداث محور اصلی قزوین – الموت- تنکابن

پروژه عمرانی احداث محور اصلی قزوین الموت و تنکابن از جمله پروژه های عمرانی (راه سازی) ست که توسط دانشجویان رشته معماری برای واحد درسی مدیریت و تشکیلات کارگاهی تهیه شده است. شما می توانید این پروژه عالی رو از همین سایت و در ادامه همین مطلب دانلود کنید.

موقعیت جغرافیایی طرح

محور حصار خروان- شیر کوه- شهرک در استان قزوین و بخشی از محور قزوین- الموت- تنکابن می باشد.

استان قزوین به دو ناحیه کوهستانی و دشتی تقسیم می شود منطقه کوهستانی آن در شمال استان قرار دارد و دهستان های الموت و رودبار و قسمتی از کوهپایه اقبال و پشگل دره را در بر می گیرد. دره های البرز در دامنه های خشک جنوبی به ویژه در ناحیه قزوین باریک و کم عرض هستند و با دیوتره های پر شیب کشیده شده است. آبادترین و پرجمعیت ترین دره شاهرود و دره های پر شاخه معروف آن و رود الموتند که آب دامنه های البرز جنوبی را به سفید رود می رسانند.

کوه های طالقان وسیالان والموت و تخت سلیمان در غرب الموت (با ارتفاع ۴۴۰۰)در ساحل چپ سفید رود با قله دلفج(۲۷۷۰)که از قله های قدیمی آتشفشانی است اتصال یافته اند.

۲۰۱۵۳m

هدف از اجرای پروژه

هدف اتصال ایمن و سریع استان قزوین به نواحی شمالی کشور از طریق یک رشته راه اصلی با مشخصات استاندارد و همچنین ارتباط مناطق روستائی و شهری واقع در منطقه الموت به مراکز و شهرهای مهم استان های قزوین و مازندران می باشد.

قطعه (۱الف) عملیات اجرائی محور به طول ۰۰۰+۰ الی ۰۷۰+۱۳ توسط شرکت گوهر رودگیلان در حال انجام است.

۰۱۲۴۴۷۴

عوامل اجرایی

کارفرما :

اداره کل محترم کل راه و ترابری استان قزوین

مشاور :

مهندسین مشاور بهین تردد پارس

آزمایشگاه :

آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان قزوین

پیمانکار :

شرکت گوهر رود گیلان

 پیمانکار 

شرکت گوهر رود گیلان (پیمانکار پروژه های زیربنایی آب،تاسیسات و تجهیزات، راه و ترابری)

شرکت گوهـــررود گیلان در سال ۱۳۷۰ به منظور اجرای پروژه های مربوط به صنعت آب و فاضلاب از قبیل سد سازی، شبکه های آبیاری، تصفیه خانه آب ، تصفیه خانه فاضلاب شهری و صنعتی ، خطوط انتقال آب و فاضلاب،  نیروگاه های آبی، حفر تونل و احداث ایستگاه های پمپاژ مرتبط، ساخت ابنیه های سنگین بتنی و همچنین ساخت راه ها و شبکه حمل و نقل، وارد نمودن هر نوع مصالح و لوازم، دستگاه ها و ماشین آلات مورد نیاز پروژه های اجرایی از خارج و همچنین انجام کلیه اموری که به نحوی به طور مستقیم و یا غیر مستقیم با تمام یا هر یک از موضوعات مشروحـه فوق مرتبط باشد، تاسیس گردید.

84 اسلاید پاورپیونت 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب صحیفه. لایسنس فعال نشده است، برای فعال کردن لایسنس به صفحه تنظیمات پوسته بروید.