دانلود تحقیق اقلیم شناسی تعریف اقلیم: ریشه کلمه آب وهواکه درزبان عربی اقلیم گفته می شودکلمه یونانی کلیما (Klima) است که تقریبا درتمام زبانها ازهمین ریشه اقتباس شده است. درلغت نامه دهخدا اقلیم به معنی خمیدگی ؛ انحنا و انحراف واصطلاحا به معنی تمایل وانحراف ناحیه ای اززمین نسبت به آفتاب توضیح داده شده است، درفرهنگ عمید نیز اقلیم کلمه ایست یونانی به معنی مملکت ،کشور،ناحیه وقطعه ای است ازعالم که ازلحاظ آب و هوا و سایراوضاع و احوال طبیعی ازمنطقه وقطعه دیگرجداشده باشد،پیشینیان کلیه خشکی های عالم را به هفت قسمت تقسیم نموده وهرقسمت رااقلیم نامیده اند. کلمه شهر در زمان فارسی همان اقلیم را می رساند و اصطلاحاتی مانند هفت شهر و هفت اقلیم در ادبیات ما متاثر …
فرهیخته گرامی برای مطالعه بیشتر راجب این گفتار و همچنین مطالب مرتبط بیشتر با این متن لطفا اینجا کلیک کنید...دانلود تحقیق راجب بیمه
1-1- مقدمه مطالعاتی که در رابطه با علل موفقیت سازمانها بعمل آمده است. حاکی از آن است که کیفیت انتظارات بیشتری از خدمت در این سازمانها ،به مثابه یک موضوع مهم مطرح بوده و تمامی فعالیتهای سازمان در جهت تأمین آن هماهنگ می شود. مشتریان عامل حیاتی هر تجارتی هستند و کیفیت خدمات می تواند مشتریان را راضی و آنها را حفظ کند. از سوی دیگر، امروزه تنها سازمانهایی در عرصه رقابت از موقعیت مناسب برخوردارند که محور اصلی فعالیت موسسه خود را تأمین خواسته های مشتریان و ارضای نیازهای آنان با حداقل قیمت و حداکثر کیفیت قرار داده اند. با توجه به افزایش نقش سازمانهای خدماتی در عرصه های اقتصادی و اهمیت کیفیت در عرصه های رقابت داخلی و …
فرهیخته گرامی برای مطالعه بیشتر راجب این گفتار و همچنین مطالب مرتبط بیشتر با این متن لطفا اینجا کلیک کنید...دانلود تأثیر سیاست صحیح قیمت گذاری بر کالاها و خدمات گردشگری بر جذب گردشگران خارجی به کشور
دانلود تأثیر سیاست صحیح قیمت گذاری بر کالاها و خدمات گردشگری بر جذب گردشگران خارجی به کشور به نام خداوند بخشاینده مهربان مقدمه: قیمت یکی از عناصر چهارگانه آمیخته بازاریابی می باشد. و اگرچه درآمیخته بازاریابی قیمت فقط یک عامل است ولی از لحاظ توانایی رقابت کردن، یک عامل تعیین کننده است. شرکتی که می خواهد به طور مؤثر رقابت کند و از لحاظ حجم فروش و سود به اهداف خود برسد باید از یک سیستم قیمت گذاری صحیح پیروی نماید. این امر در صنعت جهانگردی نیز همچون صنعتهای دیگر صادق است. با آزادسازی نسبی قیمتها در ایران، این عنصر آمیخته بازاریابی جهانگردی از اهمیت بیشتری برخوردار گردیده است. با توجه به وضعیت اقتصاد کشور و عدم تعادل بین عرضه …
فرهیخته گرامی برای مطالعه بیشتر راجب این گفتار و همچنین مطالب مرتبط بیشتر با این متن لطفا اینجا کلیک کنید...دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل سوات فازی
دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل سوات فازی SWOT Fuzzy Swot Analysis فهرست مطالب معرفی مولفه ها تعاریف انواع استراتژی ها ضرورت فازی سازی الگوریتم فازی سازی فازی زدایی مطالعه موردی مزایا و معایب فازی سازی SWOT چیست؟ SWOT ابزاری کارآمد برای شناسایی شرایط محیطی و توانایی های درونی سازمان از طریق خلاصه سازی مولفه های درونی و برونی می باشد مهم ترین کاربرد آن در مدیریت استراتژیک است این تکنیک در تحقیقات آلبرت هوفری در بین سال های 1960 تا 1970 در دانشگاه استانفورد ابداع شد در زبان انگلیسی واژه ی مشابهی برای این اصطلاح وجود دارد، این کلمه SWAT است که مخفف Special Weapon and Technique به معنای سلاح و تکنیک خاص می باشد اسوات تجزیه و تحلیلی است …
فرهیخته گرامی برای مطالعه بیشتر راجب این گفتار و همچنین مطالب مرتبط بیشتر با این متن لطفا اینجا کلیک کنید...دانلود پاورپوینت پیدایش و تحول سامانه اطلاعات جغرافیایی GIS
دانلود پاورپوینت پیدایش و تحول سامانه اطلاعات جغرافیایی GIS برنامه ریزی جهت هر نوع کاری نیازمند داشتن اطلاعات مربوط به آن کار است که این نیازمندی در مورد برنامه ریزی برای استفاده های انسان از سرزمین نیز صادق است.زیرا بدون اطلاعات مربوط به شناخت منابع چه اکولوژیکی وچه اقتصادی و اجتماعی اساسا نمی توان بخش های دیگر فرایند برنامه ریزی استفاده از سرزمین یا به عبارتی آمایش سرزمین را برای عمل برنامه ریزی مهیا ساخت.از بدو برنامه ریزی استفاده از سرزمین گرداوری اطلاعات اهم مشکل برنامه ریزان بوده است.این مهم را ابتدا با آماربرداری و نمونه برداری از منابع به انجام می رساند و بتدریج در یافتند که جهت برنامه ریزی بهتر و دقیق تر نیاز به اطلاعات مکانی از …
فرهیخته گرامی برای مطالعه بیشتر راجب این گفتار و همچنین مطالب مرتبط بیشتر با این متن لطفا اینجا کلیک کنید...