دانلود جزوه جامعه شناسی رسانه و تبلیغات ورزشی
جزوه جامعه شناسی رسانه و تبلیغات ورزشی که توسط دکتر حمید قاسمی، دکتر سارا کشکر، سعید علی آبادی و سیدعلی قاسمی در سال ۱۳۹۵ در دانشگاه پیام نور تهیه شده است
یکی از دروس مقطع کارشناسی ارشد مدیریت رسانه های ورزشی، درسی با عنوان جامعه شناسـی رسـانه و تبلیغات ورزشی است که در این جزوه مباحث مربوط به آن گردآوری شده است
این مجموعه، پیشنویس کتابی با همین عنوان است که توسط گروهی از مدرسان، محققان و مجریان عملی در حوزه رسانه، بازاریابی و تبلیغات در حال تدوین نهایی است.
سرفصل های جزوه جامعه شناسی رسانه و تبلیغات ورزشی :
- فصل اول: جامعه شناسی رسانه
- فصل دوم: وسایل ارتباط جمعی و تبلیغات
- فصل سوم: روانشناسی پیام های تبلیغاتی
- فصل چهارم: تأثیر تبلیغ بر مخاطبان
- فصل پنجم: روش های عملی و تجربی تبلیغ
- فصل ششم: مخاطب شناسی تبلیغ
- فصل هفتم: افکار عمومی و تبلیغ
- فصل هشتم: تحقیقات در تبلیغات
فرمت فایل: Pdf |
تعداد صفحات: 109 |
حجم: 2.91 مگابایت |