دانلود پاورپوینت بازاریابی سیاسی


بهترین و کارآمدترین شیوه پیاده سازی دموکراسی در جوامع امروزی انتخابات است که رقیبان حاضر در آن (کاندیداها) برای انتخاب شدن از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

بازاریابی سیاسی ابزارهای کارآمدی در اختیار سازمانهای سیاسی و کاندیداها قرار می دهد و با بهره گیری از چهاچوب منسجم بازاریابی و با تعدیل مفاهیم اصلی بازاریابی تجاری به نحوی که در محیط های سیاسی و برای احزاب یا گروه های سیاسی قابل کاربرد باشد ، کمک بزرگی به فعالیتهای ترویجی و تبلیغی سیاسی که پیش از این با استفاده از اندیشه ها و تاکتیک های سنتی علوم سیاسی انجام می شد، می کند .

تعریف بازاریابی سیاسی

مجموعه ای از فعالیت ها که هدف آن ایجاد، حفظ یا تغییر طرز تفکر یا رفتار مردم و جامعه نسبت به یک حزب یا گروه سیاسی یا کاندیدای انتخاباتی است ( کاتلر 1383)

مجموعه فرآیندهایی است که طی آن گروه سیاسی و یا نامزدی خاص با استفاده از تحقیقات ، نظر سنجی و تجزیه و تحلیل به تولید و ترفیع خدمتی رقابتی می پردازد که علاوه بر مد نظر قرار دادن نیازها و اهداف سازمان ، می کوشد به نیازهای گروه های رای دهنده نیز توجهی شایسته داشته باشد . ( رینگ 1997)

 

فهرست مطالب:

مقدمه

تعریف بازاریابی سیاسی

تفاوت بازاریابی سیاسی و بازاریابی تجاری

فرآیند بازاریابی سیاسی

در بازاریابی سیاسی STP فرآیند بکارگیری

نتیجه گیری

 

فرمت فایل: Powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 16
حجم: 388 کیلوبایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *