سه پیشنهاد برتر سرمایه گذاری در بهار 1403:کردان،سهیلیه و تهراندشت


حوزه ملکی شامل آپارتمان،زمین،باغ،ویلا همیشه یکی از کم ریسک‌و پرسودترین سرمایه‌گذاری های دهه هاای اخیر در کشور ما بوده است.در این میان کردان منطقه ای جذابی است که درحدود 70 کیلو متری شهر تهران قرار گرفته است.

کردان به خاطر شرایط آب و هوای خوب و طبیعت جذاب و نزدیکی به تهران مورد توجه سرمایه گذاران بوده است.

در این مطلب قصد داریم 3 پیشنهاد جذاب سرمایه‌گذاری در زمینه خرید و فروش ملک، زمین ،ویلا  در محدوده های کردان مطرح کرده که بیشترین توجه را در سال های اخیر به خود جذب کرده است.

سه پیشنهاد برتر سرمایه گذاری در بهار 1403:کردان،سهیلیه و تهراندشت

سهیلیه برترین پیشنهاد سرمایه گذاری با بودجه‌های پایین

سهیلی کرج یکی از محبوب‌ترین مناطق ویلایی محدوده کردان محسوب می‌شود علت این محبوبیت وسعت بزرگ این منطقه و تنوع قیمتی باغ ویلاهای منطقه سهیلیه می‌باشد. همین تنوع قیمت موجب شده ر سال‌های اخیر فروش باغچه در سهیلیه کرج رونق بالایی نسبت به سایر مناطق داشته باشد.

برخی از مناطق محبوب و پرطرفدار سهیلیه جهت خرید باغ ویلا و باغچه عبارتند اند از:

سنقرآباد:اولین منطقه در ضلع شرقی جاده سهیلیه با آب و هوای خوب و پوشش گیاهی بالا

لشکرآباد :دومین منطقه سرسبز و پرطرفدار در ضلع غربی جاده سهیلیه  که خیابان‌های مطرح همچون درختی و سپیدار در آن واقع شده‌اند

شهرک زعفرانیه منطقه‌ای لوکس که تمام قواره‌های زمین ها در آن دارای سند ۶ دانگ ی‌باشند

کردان دومین منطقه پیشنهادی گران‌قیمت ولوکس

اگر به کردان سفر کرده باشید از آب و هوای خوب محیط کوهستانی و رودخانه کردان حتمالاً لذت برده‌اید چنانچه قصد استفاده برای مصارف شخصی را داشته باشید هر منطقه‌ای از کردان که با سلیقه شما سازگاری داشته باشد ی‌تواند برای خرید مناسب باشد اما چنانچه هدف سرمایه‌گذاری نیز دارید بایستی توجه کنید که هر منطقه‌ای مناسب نمی‌باشد و ممکن است در صورت خرید در زمان فروش مشتری مناسبی نتوانید پیدا کنید.

بنابراین بهتر است هنگام سرمایه‌گذاری در کردان لوکیشن مناسبی انتخاب کنید ،در کردان شمالی هرچه از اتوبان فاصله بیشتر شود میزان خرید و فروش  و ریسک نقد شوندگی کمتر می‌شود بنابراین در سرمایه‌گذاری در کردان به این موضوع توجه داشته باشید و در صورتی که قصد خرید ویلا کردان را دارید حتماً از یک مشاور املاک معتبر مانند زاویلا  راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

با بررسی‌های صورت گرفته در سایت زاویلا قیمت ویلاهای محدوده کردان از حدود ۴ میلیارد در مناطق ضعیف کردان شروع میشود. و در مناطق پرطرفدار و لاکچری کردان مانند شهرک بهارک از حدوده ۵ میلیارد تومان شروع می‌شود مطرح‌ترین مناطق کردان شمالی عبارتند از:

  • بهارک
  • کوهسار
  • چنددار
  • بانو صحرا

تهراندشت پیشنهاد سوم در نزدیکی هشتگرد

مناطق تهراندشت در محدوده شهر هشتگرد واقع شده و در بخش جنوبی اتوبان قرار دارد این منطقه از زیر مناطقی همچون سرخاب سعید آباد، نمکلان ،آران ،اسماعیل آباد و حاجی آباد تشکیل شده است.

در سرمایه‌گذاری در این مناطق هرچه به مناطق انتهایی مانند آران و رضا آباد نزدیک شویم قیمت‌ها کمتر و میزان خرید و فروش نیز کاهش می‌یابد.

از طرفی مناطق ابتدایی تهراندشت مانند سعید آباد و سرخاب قیمت‌های بالاتر دارند به طور کلی تهراندشت منطقه محبوب در محدوده جنوب غربی کردان و شرق هشتگرد می‌باشد برای خرید ویلا در تهراندشت حداقل ۳ میلیارد تومان بودجه مورد نیاز است البته در مناطق متوسط و پایین تهرانداشت.در مناطق محبوب و پرطرفدار تهراندشت قیمت ویلاها از محدوده  6 میلیارد تومان شروع می‌شود

2 نکته مهم در فرایند سرمایه گذاری در کردان،سهیلیه و تهراندشت

اگر به دنبال خرید و سرمایه گذاری در مناطق سهیلیه،کردان،تهراندشت هستید باید به چند نکته توجه کنید:

موقعیت مکانی زمین یا ویلا: در این مناطق ، لوکیشن های بسیار زیادی وجود دارد، اما در حین خرید باغ و باغچه یا ویلا حتما به منطقه ای که در آن ویلا میخرید توجه کنید.دسترسی به آسفالت ،اماکن رفاهی ،درمانگاه،مراکز خرید در قیمت وارزندگی باغ ویلا تاثیر میگذارد.

سند دار بودن: وجود سند موجب احت‌تر بودن خرید و فروش ویلا و یا زمین شده و در نتیجه ملک‌هایی که دارای سند می‌باشند هم قیمت بالاتری دارند و هم راحت‌تر به فروش می‌رسند

کلام آخر

با هدف استفاده و مصرف شخصی هر منطقه‌ای که با سلیقه شما سازگاری داشته باشد می‌تواند برای خرید ویلا مناسب باشد اما با نگاه سرمایه‌گذاری مناطقی که نزدیک به جاده اصلی بوده و بتوان برای آن جواز ساخت و انشعابات قانونی گرفت برای سرمایه‌گذاری مناسب‌تر هستند.و هر چه متراژ باغ،ویلا کمتر باشد راحتتر خرید و فروش میشوند.

منابع این مطلب:

سایت زاویلا

سایت شیپور

سایت نیازمندی ها

سایت ایستگاه

سایت املاک زمین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *