دانلود آموزش مدلسازی با نرم افزار PDMS 11.3


دانلود آموزش مدلسازی با نرم افزار PDMS 11.3

جزوه آموزش مدلسازی با نرم افزار PDMS 11.3 که توسط فرشاد سرایی، نیره رضایی و مرجان قاسمی و نظارت فنی هومن مشکینی تهرانی در شرکت مهندسی پتروپالامحور تهیه شده است را به صورت PDF در ۳۳۴ صفحه از لینک زیر می توانید دانلود کنید.

برنامه PDMS نرم افزاریست جهت مدل سازی سه بعدی که نام آن مخفف عبارت Plant Design Management System می باشد. این برنامه بر اساس استفاده از Data Base ها پایه گذاری و طراحی شده است و بعلت ساختار درختی که دارا می باشد قابلیت کنترل کوچکترین جزء مدل سه بعدی تا کل مدل را در اختیار کاربران قرار می دهد.

این نرم افزار مشابه نرم افزارهای مدلسازی سه بعدی دیگر، تمامی سایت را بصورت احجام سه بعدی با مقیاس واقعی مدل می نماید. که این مدلسازی شامل موارد ذیل می گردد:

۱- تجهیزات ثابت و دوار

۲- خطوط لوله

۳- سازه های فلزی و بتنی نگهدارنده و لوله ها

۴- سینی های کابل برق و ابزار دقیق

۵- کانال های هوارسانی، انتقال گاز، دودکش و …

۶- ساختمان ها، فونداسیون ها و مسیرهای عبور ومرور

۷- ترانشه ها و تاسیسات زیرزمینی محوطه

کلیه بخش های این جزوه دست نویس بوده و ثانیا در این جزوه از نمایش پنجره ها و صفحات برنامه اثری دیده نمی شود و به جای آن سعی شده با ذکر سلسله مسیرهای دسترسی به هر فرمان و توضیحات لازم ، خوانندگان و کاربران محترم با نحوه اجرا و کاربرد هر یک از دستورات آشنا شوند.

فهرست مطالب آموزش مدلسازی با نرم افزار PDMS 11.3 :

  • مقدمه
  • شناخت ساختار برنامه PDMS 11.3
  • دوره آموزش مقدماتی
  • دوره آموزش پیشرفته
  • دوره آموزش تکمیلی
فرمت فایل:  Pdf
تعداد صفحات: 334
حجم: 40 مگابایت

سعیدسان تابع قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران در زمینه حقوق مولفین و ناشرین است، چنانچه نسبت به محتوای این صفحه صاحب حق نشر هستید و درخواست حذف آن را دارد، خواهشمند است از طریق این لینک به ما اطلاع دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *