دانلود رایگان مقاله زمین دیجیتال


دانلود رایگان مقاله زمین دیجیتال

مقدمه

در قرن ۱۲، ما نیازمند داشتن یک زمین دیجیتال ) یعنی نمایش ب ا کیفیت ب الا و س ه بعدی از زمین ه ستیم و برنامه ه ای کامپیوتری که حجم وسیعی از داده های زمین مرجع ) کلیه عوارض مکانی که دارای مختصات جغرافیایی می باشند.( را بتوان در آن جاداد و پردازش نمود. | همچنین یک آزمایشگاه بی حدومرز برای تحقیق متخصصینی که در حال شناخت ارتباط انسان با محیط پیرامونش هستند. و نسخه ای سه بعدی از زمین در سطوح متفاوت دقت، یک رشد سریع جهانی از شبکه ای شدن اطلاعات زم ی ن۔ ف ض ایی، مک انیزم ه ایی برای انطباق و نمایش اطلاعات از منابع مختلف، از نیازمندیهای ما در عصر فناوری اطلاعات می باشد. تئوری ایجاد زمین دیجیتال با ایجاد دولت الکترونیک در سال ۲۹۹۱توسط دولت س نگاپور به حقیقت نزدیک ش د و تا س ال ۶۹۹۱ کشورهای آمریکا، ژاپن، تایوان و انگلستان برنامه هایی را تدوین کردند. در ایران کیش برای ایج اد اول ین ش ه ر الکترونیک ی در سال ۹۷۳۱ انتخاب شد و همچنین در سال ۱۸۳۱ موضوع شهر الکترونیک مشهد توسط شهرداری مشهد مطرح گردیده و در مهرماه گذشته اولین همایش اطلاعات نرم افزار وشهر الکترونیک در این شهر برگزار گردید. امید است م ا مسئولین و کارشناسان امور اجرایی و برنامه ریزان شهری قزوین نیز با توجه به ضرورت استفاده از فناوری های نوین در زیر ساختارهای شهری به این مقوله توجه ویژه نشان دهند.

توجه: به دلیل وارد شدن این متن از فایل pdf ممکن است جمله بندی و علائم نگارشی به هم ریخته باشد. ولی در نسخه اصلی همه چیز مرتب و منظم می باشد.

فرمت فایل: Pdf
تعداد صفحات: 10
دانلود رایگان با لینک مستقیم
حجم: 530 کیلوبایت
هزینه دانلود: 10 صلوات هدیه به روح حضرت فاطمه (س) و سلامتی و ظهور آقا امام زمان (عج)

سعیدسان تابع قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران در زمینه حقوق مولفین و ناشرین است، چنانچه نسبت به محتوای این صفحه صاحب حق نشر هستید و درخواست حذف آن را دارد، خواهشمند است از طریق این لینک به ما اطلاع دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *