دانلود فایل ورد تجربه های دوران خدمت آموزشی – در آموزش و پرورش


دانلود فایل ورد تجربه های دوران خدمت آموزشی – در آموزش و پرورش

اینجانب—-دارای 24 سال سابقه کار با مدرک فوق دیپلم علوم تجربی در سال 1368 بعنوان دفتر دار در مرکز ترتبی معلم —- شروع بکار نمودم و بعد از 2 سال سابقه دفتر داری بعنوان معاون در یکی از مدارس —– مشغول به انجام وظیفه شدم و بعد از چندین سال تجربه در مدارس ابتدائی ( آموزگار – مدیر – معاون ) در مقطع متوسطه بعنوان معاون مشغول به انجام وظیفه می باشم.

در تمامی دوران خدمتم به 2 نکته بسیار اهمیت داده و سرلوحه‌ی کار خود قرار داده ام

  • از خداوند متعال خواسته ام که توفیقی نصیبم کند تا مانند یک غواص نه چندان ماهر در دریای بیکران کتاب آسمانی اش ( قرآن ) سفری داشته باشم و آیات قرآن سرلوحه ی کارم باشد .
  • استفاده از مشورت و تجربیات بزرگان دین و تعلیم و تربیت همواره مد نظر بنده بوده است.

با تمام این اوصاف بنده 2 تجربه بسیار ارزشمند از تجارب خدمتم را که بسیار زیاد می باشند که یک مربوط به دانش آموزان و دیگری مربوط به سفر عرفانی حج می باشد را بعنوان تجارب ارزشمند خواهم نگاشت .

 

تجربه مربوط به سفر عرفانی حج

شاید به جرأت بتوانم بگویم بهترین خبری را که در عمرم شنیده بودم این بود که از طرف سازمان دانش آموزی اداره کل به خانه خدا اعزام خواهم شد . و باور کن این سفر تا چند ساعت برایم ممکن نبود ولی واقعیت این بود که خدای متعال مرا به خانه ی خود دعوت کرده بود و این بود که تصمیم گرفتم در این سفر به چند نکته توجه کنم.

عوامل مدیریت در سفر حج

  • داشتن چشم انداز بلند و مشترک

همه ی افراد کاروان ، چشم اندازی را که برایشان ترسیم می شود ، درک می کنند ، به آن ایمان دارند و برای رسیدن به این چشم انداز  ، سر از پا نمی شناسند . آنان نه تنها خود ، که دیگران را هم یاری می دهند تا با هم به آن چشم انداز برسند . در درستی آن تردید ندارند و احساس خستگی و ناامیدی نیز در وجودشان راه نمی یابد . به آمرزش گناهان و پاک و عاری شدن از گناه ، باور قلبی دارند و هیچ چیز نمی تواند آنان را از زیبایی این چشم انداز و رسیدن به آن دلسرد کند یا مانع رسیدن به آن شود . زیرا آن ها مسیر را آگاهانه انتخاب کرده اند . از زمان ثبت نام تا انجام طواف های مستحبی و انجام دادن اعمال به نیابت سایر افراد که همگی از بزرگی اخلاص و انتخاب خبر می دهد .

 

فرمت فایل: Word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 14
حجم: 26 کیلوبایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *