اپلیکیشن پرداخت موبایلی دیجی‌پی


اپلیکیشن پرداخت موبایلی دیجی‌پی

دیجی‌پی قصد دارد مجموعه‌ای پایدار و کامل از راهکارهای پرداختی با تمرکز بر پرداخت موبایلی ارایه دهد که بخشی از آن‌ها در قالب اپلیکیشن دیجی‌پی و تعدادی از آن‌ها در قالب سرویس‌های نوین پرداخت آنلاین از طریق بانک ها و وبسایت هایی که هر روز با آنها سر و کار دارید، ارایه می‌شود.

دریافت اپلیکیشن دیجی‌پی

کد معرف A643C3

 

دیجی‌پی از خلاقیت، دانش و مهارت تیم خود در راستای افزایش هر چه بیشتر امنیت، سرعت، سهولت، اطمینان و لذت هر چه بیشتر از تجربه‌پرداخت و خرید تلاش می کند.

راهکارهای پرداختی دیجی پی راه حل هایی خواهند بود برای کسب و کارها و بانک تا تجربه ای یکپارچه و دلپذیر در سطح استانداردهای جهانی برای مشتریان و شرکای تجاری خود رقم بزنند، همچنین برای کلیه کاربران خدمات نوین بانکی، فروشگاه ها و ارائه دهندگان خدمات آنلاین امکانی فراهم می آورد تا امور بانکی روزمره خود را با بالاترین سطح امنیت و سرعت به انجام رسانند.

اپلیکیشن موبایل دیجی پی

اپلیکیشن دیجی پی یک راهکار همه کاره پرداخت می باشد که کاربران آن می توانند تمامی نیازهای پرداخت و دریافت خود را از طریق آن انجام دهند. با اپلیکیشن دیجی پی کاربران می توانند پرداخت های روزانه و مورد نیاز خود را انجام دهند. کاربران قادر خواهند بود گزارش های کامل و دقیقی از تراکنش های آنلاین خود داشته باشند.

کد معرف A643C3

پرداخت و دریافت پول با استفاده از کیو آر کد، پرداخت قبوض با اسکن بارکد قبض، مشاهده فهرست کارت‌های بانکی و تراکنش‌های آن‌لاین به همراه جزییات و خدمات رایج اپ‌های پرداخت موبایلی از دیگر قابلیت‌ها و امکانات دیجی‌پی هستند.

این برنامه خدمات پرداخت موبایلی و الکترونیکی، ویژگی به نام «کیف پول» دارد که امکان انتقال پول میان کاربران را فراهم می‌کند.

کد معرف A643C3

تجربه‌ای یکپارچه و دلپذیر

سعی شده رابط کاربری دیجی‌پی بسیار ساده باشد تا عموم مردم و کاربران بتوانند با استفاده از آن، خریدها و شارژها، پرداخت‌های موبایلی و خدمات مالی خود را انجام دهند.

دیجی‌کالا می‌گوید بازگشت وجه در این اپلیکیشن بسیار سریع و به طور خودکار انجام می‌شود تا در کمترین زمان ممکن، پول به حساب مشتری بازگردانده شود.

کد معرف A643C3

در حال حاضر، مشتریان اپلیکیشن دیجی‌پی، شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ دیجی‌کالا و از جمله فیدیبو، دیجی‌استایل و فروشگاه دیجی‌کالا هستند ولی پیش‌بینی می‌شود به‌زودی همکاران دیگری اضافه شوند.

دیجی‌پی علاوه بر اپلیکیشن، یک درگاه پرداخت هوشمند نیز دارد و کاربران نهایی را در کنار کسب‌وکارها هدف قرار داده است.

کد معرف A643C3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *