دانلود کتاب ۱۷۰۰ لغت و اصطلاح تافل به همراه معنی


دانلود کتاب ۱۷۰۰ لغت و اصطلاح تافل به همراه معنی

یکی از ساده ترین راه ها برای نشان دادن توانایی زبان انگلیسی، گرفتن مدرک تافل است. آزمونی که در بیش از ۱۳۰ کشور اعتبار داشته و داشتنش می تواند پل پیشرفت شما در انجام کارهایتان باشد. اما کسب نمره بالا در این امتحان به آن آسانی که فکر می کنید نیست. مهمترین علتش را هم باید به نام لغات فراوانش بزنیم.اگر می خواهید زبان خود را بهتر کنید باید دایره لغاتتان را افزایش دهید که به علت تعدد زیاد کلمات، مطمئنا با چالش های گوناگونی رو به رو خواهید شد.

این آزمون توسط موسسه ای‌تی‌اس (ETS) در دو نوع کاغذی و اینترنتی برگزار می‌شود و در بیش از نه هزار دانشگاه و موسسه از بیش از یکصدو سی کشور جهان مورد پذیرش قرار می‌گیرد. مهارت های زبان انگلیسی شرکت کنندگان در چند بخش شنیداری، ساختاری، درک مطلب و نگارش سنجیده می شود. سوالات آزمون تافل حدود ۱۴۰ تا ۱۵۰ پرسش است. تمامی سوالات به صورت آکادمیک مطرح می شود.

ارزیابی به صورت منصفانه و کاملا فنی صورت می گیرد و نظرات شخصی در بررسی نتایج آزمون شرکت کنندگان مداخله ندارد. نتایج آزمون در بخش نوشتاری به صورت جداگانه گزارش می شود در آزمون اینترنتی می توانید پاسخ خود را تایپ کنید و یا با قلم الکترونیک یادداشت کنید. زمان اعتبار آزمون تافل دو سال است. این آزمون اولین بار در سال ۱۹۶۴ برگزار شد و پس از آن تا کنون نزدیک به ۲۰ میلیون نفر در این آزمون شرکت کرده‌اند.در این کتاب بیش از ۱۷۰۰ لغت و اصطلاح تافل به همراه معنی فارسی آن گردآوری و طبقه بندی شده است.

فرمت فایل:  Pdf
تعداد صفحات: 41
حجم: 1.05 مگابایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *