دانلود سیاست پنهان دولت الکترونیک عربستان سعودی


دانلود سیاست پنهان دولت الکترونیک عربستان سعودی

چکیده مطالب

اطلاعات پنهانی یکی از مباحثی است که در سالهای اخیر مورد بحث و توسعه قرار داده شده است. بحثهای زیادی درباره اطلاعات پنهانی به صورت آنلاین وجود داشته و دارد. وجود صفحات مخفی در وب سایت ها یکی از راههای تضمین آنهاست. این مقاله مربوط به امنیت پنهانی اطلاعات و چگونگی وجود آنها در وب سایتها و در مجموع دولت الکترونیکی کشور عربستان سعودی میباشد. در طی همین مقاله نگاهی به پیشگاه اطلاعات مخفی در کشور عربستان سعودی را نیز داریم. این مقاله نتیجه درباره اطلاعات ذکر شده دارد و هدف نشان دادن بدنه دولتی و مدیریتی برای پیاده سازی وب سایتهای با اطلاعات مخفی را در پی دارد.

لغات کلیدی

وب سایت ها ، اطلاعات پنهانی ، اطلاعات محرمانه ، امنیت وب ، دانشگاه ها ، اختلاط آموزشی و رشته های مرتبط ، قانون محرمانه بودن اطلاعات ، قانونهای اینترنت ، عربستان سعودی

معرفی

پیشرفت در کامپیوتر و علوم ارتباطات، نحوه پردازش اطلاعات در فضای اینترنت را متحول ساخته است. بحث های زیادی درباره پنهانی اطلاعات و محرمانه بودن آن در فضای سایبری وجود دارد. محرمانه بودن در اینترنت موضوعات والا درباره جهان آنلاین امروزه است. توجهات زیادی به اطلاعات آنلاین از طریق شبکه اینترنت و هر وب سایتی که درونش نوعی اطلاعات محرمانه دارد، شده است. اولین و مهمترین قدم برای اطمینان از داده ها در فضای مجازی، حضور اطلاعات محرمانه در وب سایتها میباشد. محرمانه بودن اطلاعات یک سند قانونی است که چگونگی جمع آوری اطلاعات از کاربر و نوع استفاده آنها از این اطلاعات را معین میکند. به علاوه فراهم نمودن اطلاعات درباره نحوه دسترسی به این اطلاعات را نیز تعریف میکند. بیشتر وب سایت ها پیوندی را برای صفحات مخفی فراهم کرده اند. هیچگونه استاندارد و التزامی برای نوشتن سیاست پنهان سازی وجود ندارد و از این رو هیچ قلمرویی برای این مبحث در نظر گرفته نشده است.

محتوای سیاست محرمانه بودن اطلاعات بستگی به نیازمندی های سازمانی دارد. همچنین محتوای سیاست محرمانه بودن اطلاعات بستگی به قوانین قابل اجرا در ناحیه و همچنین نیاز به برخورد قانونی چندین کشور و حوزه قضایی آنها دارد.

کاربران اینترنت اهمیت زیادی درباره اطلاعاتی که در فضای سایبری فاش میشوند، دارند. بیشتر کاربران نیاز به نوعی تضمین و اعتماد قبل از فاش کردن و تعریف مطالب آن در وب سایت را دارند. حضور سیاست محرمانه بودن اطلاعات حرکتی به سوی جلو دارد که این ترقی اطمینان کاربران را برای استفاده از وب سایت فراهم میکند و اط به دست آوردن اطلاعات اشتباه از سوی کاربران جل.گیری به عمل می آید.

 

فرمت فایل: Powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 14
حجم: 2.73 مگابایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *