دانلود مقاله یک مطالعه موردی در سیستم اطلاعات سبز


دانلود مقاله یک مطالعه موردی در سیستم اطلاعات سبز

یک مطالعه موردی در سیستم اطلاعات سبز

رابرت لای

دانشکده مدیریت، دانشگاه فناوری پکن ،تایوان R.O.C

 

لی لینگ هسو

گروه مدیریت اطلاعات، دانشگاه ملی علوم و فناوری کائوسیونگ ، تایوان، R.O.C.

 

جیسون چن

دانشکده کسب و کار، دانشگاه گانزاگ بن، خیابان اسپکن

 

مایکل چانگ

گروه AFC، دانشگاه جزایر ویرجین ایالات متحده

 

چکیده :

صنعت نساجی نقش مهمی در ایجاد درآمد ارزی خارجی تایوان دارد . اکثریت قریب به اتفاق شرکت های نساجی سنتی ، نیروی کار زیاد در شرکت های کوچک و متوسط هستند . طی سال های اخیر ، با افزایش آگاهی مردم در حفاظت از محیط زیست در سراسر دنیا و فشار رقابت در بازارهای بین المللی ، بسیاری از شرکت های مساجی مجبور به توجه نزدیکی به حفاظت از محیط زیست شوند . در این روند ، صنعت نساجی امیدوار است اجرای یک سیستم اطلاعاتی گرین ( سبز ) به بررسی میزان بهبود فرآیند تجارت (کسب و کار) پس از اجرای این سیستم و عوامل کلیدی برای موفقیت با هدف کاهش هزینه ها ، گسترش فرصت های تجاری ، و حرکت به سمت جهانی شدن کمک کند . در این مطالعه ، یک روش مطالعه موردی برای انجام یک نظرسنجی بر روی سایت یک شرکت در جریان های بالا دست ، اواسط دست و پایین دست به ترتیب زنجیره تامین اتخاذ شده است . این هزینه های مدیریت کسب و کار است که در ابتدای معرفی

زنجیره تامین سبز ( گرین ) افزایش می یابد . با این حال ، فرآیند کسب و کار بعد از اجرای رابط کاربری اینترنتی بهبود یافته است . زنجیره تامین سبز اثرات خارجی به ارمغان می آورد : ارتقاء تصویر شرکت ، افزایش ارزش مشتری و وفاداری مشتری ، کاهش شکایات مشتری ، و مطابقت محصول با استانداردهای جهانی . همچنین اثرات داخلی آن : افزایش یکپارچگی زنجیره تامین ( بعنوان مثال ، افزایش دسترسی اطلاعات ، فرآیند بهره وری و همکاری زنجیره تامین ) ، افزایش درآمد فروش ، تدارکات بهره وری و رقابت .

 

مقدمه :

صنعت نساجی تایوان اخیرا با تهدیدات نیروی کار و هزینه های ساخت کم از چین و کشورهای جنوب شرقی مواجه است. علاوه بر افزایش آگاهی از حفاظت محیط زیست و رقابت های جهانی خشن شرکت های داستان های مربوط به مسائل محیط زیست را به طور جدی ساخته اند .

سیستم REACH ( ثبت نام، ارزیابی، مجوز و محدودیت از مواد شیمیایی) و PFOS (پرفلوئور اکتان و سولفونات) از اثرات اتحادیه اروپا در بیشتر صنایع نساجی است ، که در آن به شدت از مواد شیمیایی استفاده می شود . بنابراین ، صنعت نساجی تایوان به یک هدف برای منسوجات طراحی گرا کاربردی و سطح بالا تبدیل شد .

شرکت نساجی هویو، یکی از چند شرکت بزرگ است که دارای زنجیره تامین بالا دست و پایین دست بصورت تلفیقی می باشد. اخیرا، شرکت هویو تعهد خود را در زمینه طراحی گرین ( سبز ) بوسیله بازیافت بطری های PET و تبدیل آنها به پارچه های PET نشان داد . همچنین ، هویو به کاهش غلظت مواد خطرناک ، صرفه جویی در استفاده از منابع طبیعی ، ایجاد محیط کاری ایمن به محصولات خود مطابق با قوانین و مقررات متعهد است . هر سال ، آنها نه تنها تولید و انتشار گازهای گلخانه ای دی اکسید کربن را کاهش می دهند بلکه همچنین در هزینه های مواد و انرژی و دفع صرفه جویی می کنند .

در این مقاله ما چگونگی عملکرد صنعت نساجی را تجزیه و تحلیل می کنیم . سپس ، ما اقدام به بررسی عوامل کلیدی برای موفقیت سیستم های اطلاعاتی گرین ( سبز ) با تمرکز بر SCM ، و در نهایت پیدا کردن یک حالت عملیات مناسب برای صنعت نساجی در تایوان می کنیم ، که در پاسخ به روندهای جهانی حفاظت از محیط زیست می باشد .

 

فرمت فایل: Word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 15
حجم: 187 کیلوبایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *