دانلود اقدام پژوهی تقویت املای دانش آموزان کلاس دوم ابتدایی


دانلود اقدام پژوهی تقویت املای دانش آموزان کلاس دوم ابتدایی

مساله تحقیق : ضعف یادگیری املاء در دانش آموزان کلاس دوم ابتدایی

عنوان اقدام پژوهی

تقویت املاء دانش آموزان کلاس دوم ابتدایی دبستان شهید کهرویی

مقدمه

مقطع ابتدایی زیربنای مقاطع دیگر تحصیلی می باشد و در مقطع ایتدایی نیز پایه اول اساس پایه های دیگر می باشد و هر چقدر دانش آموزان در این پایه بهتر آموزش ببینند در پایه های دیگر راحت تر هستند و بالعکس ، در پایه اول دو درس ریاضی و فارسی ( قرائت فارسی و املاء فارسی ) کلیدی هستند و بیشتر ساعات به این دو درس اختصاص می یابد و از بین این دو درس ذکر شده درس فارسی از اهمیت دو چندانی برخوردار می باشد. طوری که اگر بدون یادگیری درس فارسی یادگیری دروس دیگر تقریباً غیر ممکن می باشد. با توجه به اهمیت املاء در آزمون های تشخیصی که از فراگیران آوردم به مشکلات برخی از دانش آموزان پی بردم.

انگیزه من از بررسی وضعیت املاء دانش آموزان بهبود خواندن و نوشتن صحیح این عزیزان می باشد تا در آینده مشکلی نداشته باشند. هدفم از انتخاب این موضوع رفع اضطراب و استرس در دانش آموزان ضعیف و موقعیت ایشان در امتحانات و در نهایت افزایش حس استقلال طلبی این عزیزان می باشد.

 

فرمت فایل: Word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 13
حجم: 131 کیلوبایت


سعیدسان تابع قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران در زمینه حقوق مولفین و ناشرین است، چنانچه نسبت به محتوای این صفحه صاحب حق نشر هستید و درخواست حذف آن را دارد، خواهشمند است از طریق این لینک به ما اطلاع دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *