دانلود ترجمه مقاله تکنولوژ‍ی جدید بسته بندی برای پرسازی محصولات نسوز(refractory)


چکیده:

Haver & Boecker/ آلمان به عنوان یک گروه تکنولوژیکی، از موقعیت برجسته ایی در بازارهای جهانی تکنولوژی بسته بندی برخوردار است.

سیستم FILLING HAP  THE(HAVER ADAMS PROCESS)  یک سیستم بسته بندی FFS (FORM FILL SEAL)مبتکرانه برای قراردادن محصولات پودری در کیسه های پلاستیکی PE می باشد.این تکنولوژی جدید برای اولین بار در صنعت نسوز با موفقیت فراوان به کار گرفته شد.مزیت عمدۀ آن عبارت است از:بسته بندی متراکم،نظافت و پاکیزگی در طی پرسازی کیسه  و در تمام طول مدت انتقال کل محصول،زنجیرۀ توزیع ، محافظت بهینۀ محصول، افزایش تاریخ مصرف و بهبود ظاهر بصری.تأثیر مثبت دیگر آن ایجاد مقاومت زیاد در برابر پارگی است.

  1. مقدمه

تولید کنندگان مواد نسوز با تقاضای بازار خود مبنی بر عرضۀ کیسه های تمیز و جمع و جور و کوچک با وزن بسیار دقیق مواجه هستند.مقررات مربوط به انتشار گرد و غبار مجاز وجود پرسه های پرسازی تمیز  بویژه برای کیسه های تنگ و محکم را ایجاب می کند.

امروزه، پرسه های تولید مستلزم تکنولوژی ماشین آلات انعطاف پذیر هستند تا زمان دگرگون کوتاه و حداکثر دسترسی عملی را بیمه کنند.

 

  1. تکنولوژی ماشین پرسازی پیکپارچه به عنوان یک واحد جمع و جور و کوچک

Haver & Boecker یک سستم کاملا اتوماتیک و کاملا مهندسی برای پرسازی کیسه های سوپاپ که بشترین تقاضا را دارند، می باشد.این تکنولوژی ماشینی یکپارچه در تنظیم دقیق محصول، دستگاه و ابزارآلات بسته بندی که مزیت بهینۀ مصرف کننده است را عهده دار می شود.

 

این فایل ورد ترجمه در 6 صفحه و فایل اصلی لاتین pdf مقاله در 4 صفحه به خدمتتون ارائه میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *