دانلود پاورپوینت مدیریت ارتباطات سازمانی


مقدمه:

بررسی 5 سیستم فرعی در سازمان ها و نیازهای اطلاعاتی و ارتباطی آنها

توانایی سیستم ارتباطات سازمانی در برآورده کردن نیازهای ارتباطی و اطلاعاتی به توانایی مدیران در اجرای هر دو جریان اطلاعاتی رسمی و غیر رسمی بستگی دارد.

سازمان به عنوان سیستم پردازش گر اطلاعات

ارتباطات شامل دو سیستم ارتباطی رسمی و غیر رسمی ست.

ارتباطات سازمانی عبارت است از کلیه اسناد، گزارشات، مکاتبات کتبی، خروجی چاپی کامپیوتر، نمودارها، کتاب های راهنما، شکل ها و دیگر وسایل طرح ریزی شده به علاوه انواع ارتباطات بین فردی مرتبط با شغل که ممکن است در سازمان ایجاد شود.

وظیفه مدیریت سازمان اداره یک چنین شبکه ارتباطی پیچیده ای ست.

سیستم های فرعی سازمانی و نیازهای اطلاعاتی و ارتباطی آنها

سیستم های فرعی سازمان:

1- سیستم فرعی تولید:

مربوط به تولید کارآمد کالاها و خدمات اصلی سازمان

مرکز فعالیت: محصولات یا خدمات

نیازهای اطلاعاتی: اطلاعات مربوط به انتخاب کالا و خدمات، مقدار تولید، فرآیندهای تولید و هماهنگی

نحوه تامین نیازها: سیستم ارتباطات رسمی

 

فهرست مطالب:

مقدمه

سیستم های فرعی سازمانی و نیازهای اطلاعاتی آنها

تاثیر مدیر بر ارتباطات سازمانی

سازمان ها به عنوان پردازش گرهای اطلاعات

 

فرمت فایل: Powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 23
حجم: 121 کیلوبایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *