دانلود پاورپوینت نگاهی به زندگی بهرام شیردل


زندگینامه : بهرام شیردل

žبهرام شیردل متولد 1330 تهران است.

žدر سال ۱۹۷۸ میلادی از دانشگاه تورنتو کانادا در رشته معماری فارغ‌التحصیل شد.وی در سال ۱۹۸۲ میلادی دوره تخصصی معماری را در آکادمی هنری کرنبورک در ایالت میشیگان آمریکا، زیر نظر دانیل لیبسکیند گذراند.

اولین فعالیت حرفه‌ای وی همراه با تاسیس دفتر معماری ” مهندسان مشاور آکس رونو ” در لس‌آنجلس بود و پس از آن دفتر دیگری با عنوان ” مهندسان مشاور شیردل و کینیپس ” در شهر لندن به فعالیت خود ادامه داد و همچنین این دفتر در ایران با عنوان ” مهندسان مشاور شیردل و همکاران ” در تهران از ۱۳۷۶ خورشیدی فعالیت معماری خود را ادامه داد.

žبهرام شیردل علاوه بر انجام پروژه‌های حرفه‌ای معماری، به عنوان مدیر و استاد برنامه تخصصی طراحی معماری در مدرسه لندن و همچنین به عنوان استاد در ” انستیتو معماری کالیفرنیای جنوبی ” دانشگاه هاوارد و دانشگاههای دیگری در آمریکا و اروپا به تدریس معماری پرداخته است. معماری او بارها در نشریات و نمایشگاههای مختلف دنیا در معرض نمایش قرار گرفته است.

žآثار

žسبک طراحی آثار وی به دسته‌های زیر بخش‌بندی می‌شود:
žاستفاده از دیاگرام‌های هندسه فولد
žاستفاده از دیاگرام فرم آثار هنری
žاستفاده از دیاگرام فرم بدون مرکز
žپروژه کتابخانه اسکندریه در مصر، تالار همایش “ثارا” در ژاپن، از جمله مسابقاتی است که شیردل در آن جایزه دریافت کرده است. شیردل در ایران دو پروژه موزه ملی آب ایران را طراحی کرده است. کتابخانه کانسای ژاپن هم از آثار طراحی شیردل است.
žاز دیگر پروژه‌های وی می‌توان به موزه ملی اسکاتلند، طراحی شهری در متاپولیس لوس‌آنجلس اشاره کرد.
ž

فرمت فایل: Powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 17
حجم: 446 کیلوبایت

ž

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *