دانلود مقاله ای راجب عامل اصلی در کمرویی


با دوستان خود تمرین کنید : عامل اصلی در کمرویی ، ترس از عدم پذیرش (طرد شدن)است . این عامل را توسط نزدیک شدن و بر گزیدن فردی به برای دوست یا برادر خود از میان بر دارید . از آنجایی که غرور خودتان در معرض خطر نمی باشد کمتر از نزدیک شدن حذر خواهید کرد . شما خواهید دید که مسئله شاقی نیست و خواهید خواست در فرصت بعد برای خودتان نامزدی را انتخاب کنید .

2- مراحل را آهسته طی کنید : انتخاب همسر را همچون برنامه ای 12 مرحله ای در نظر بگیرید . با یک لبخند شروع کنید ، به تمام افراد نشان دهید (نه تنها به دختران زیبا و جذاب)که شما صمیمی و قابل نزدیک شدن می باشید . در روزهای بعد با گفتن سلام جلو بروید . چند روز بعد از آن در گفتگویی کوتاه شرکت کنید . به کار خود ادامه دهید تا به تدریج با دیگران صمیمی گردید و خواهید دید که به ان دشواری که می اندیشیدید نیست . هر گاه اشتباه بزرگی مرتکب شدید ان را فراموش کنید . اغلب افراد بخشنده تر از انچه شما تصور میکنید هستند . اگر شخص مورد علاقه ی شما زیبا است و این باعث وحشت و دست پاچگی شما می شود مراحل میزان زیبایی را به تدریج طی کنید : با نزدیک شدن به فردی با زیبایی معمولی و متوسط که نسبت به آنها اعتماد بنفس دارید شروع کنید . هنگامی که با انها احساس راحتی کردید به سراغ فرد زیبا تری بروید و به همین منوال ادامه دهید . توجه داشته باشید که نزدیک شدن به فردی لزوماً نباید جنبه ی عاطفی داشته باشد مثلاً میتوانید در مباحث علمی و یا موضوعات کاری با او شریک شوید .

3- به افراد به چشم یک ابزار ننگرید:

هنگامی که با یک فرد صحبت می کنید و به وی به چشم یک نشان پیروزی جنسی نگاه نکنید بلکه به عنوان یک انسان همانند خودتان وی را تصور کنید . در نظر گرفتن محض مسائل جنسی در نزدیک شدنتان نمایان خواهد گشت و خانم ها قادر هستند آقایانی را که تنها با انگیزه جنسی قدم برمی دارند را تشخیص دهند.

4- اشخاص را زیاد بزرگ نکنید :

همانند نکته فوق ،اهمیت ویژه ای را بفردی که با وی صحبت می کنید قائل نشوید.هرگاه اینگونه جلوه دهید که او برای شما بی اندازه ممتاز می باشد،او نیز شروع خواهد کرد به همین منوال فکر کردن .به وی به عنوان یک انسان با تمام معایب و خصوصیات یک فرد عادی نگاه کنید .گفتگو کردن در حالت برابر ،بسیار دلپذیر تر از صحبت کردن با تکبر و یا با چشم حقارت می باشد.

5- توقعات خود را کاهش دهید :

هنگامی که با فردی صحبت می کنید انتظار هدف غایی خود را در سر نداشته باشید.تنها با جریان کار همسو گردید.شگفت زده خواهید شد که به چه سادگی همه چیز هموار می شود.اگر شما در این اندیشه نباشید که حتماً باید در انتها به چیزی دست پیدا کنید و خونسردی خود را حفظ کنید،در پایان به نتیجه دلخواهتان خواهید رسید.

6- همه چیز را به خود نگیرید:

اگر می خواهید در گزینش همسر کامیاب شوید،لزومی ندارد شما هر اظهارعقیده ای مانند شوخی و طعنه هایی که طرف مقابل احتمال دارد به سوی شما روانه کند را بعنوان یک توهین به خود تلقی کنید.مردم اغلب چیزهایی را می گویند که هیچ مقصود و منظوری از ان ندارند.وقتی که آنها آزاری به شما نمی رسانند ،برخورد لزومی ندارد.هرچند گاهی اوقات مردم نظرات نابجا و بی موردی می دهند که در این حالت شما باید قاطعانه از خودتان دفاع کنید.

7- گوش دادن را بیاموزید:

همواره شما صحبت نکنید اجازه بدهید دیگران هم در مورد خودشان مدتی پر حرفی کنند.چیزی که بخصوص خانم ها زیاد دوست دارند سوالات سرگشاده ای بپرسند که احتیاج به پاسخ طولانی دارند و خودتان بنشینید و تنها گوش دهید.هرگاه گفتگو در حال از آب و تاب افتادن بود موضوع جدیدی آماده داشته باشید.

 

درمان جسمانی کمرویی

تحلیل داده های تلویحی

 

فرمت فایل: Word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 50
حجم: 604 کیلوبایت


سعیدسان تابع قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران در زمینه حقوق مولفین و ناشرین است، چنانچه نسبت به محتوای این صفحه صاحب حق نشر هستید و درخواست حذف آن را دارد، خواهشمند است از طریق این لینک به ما اطلاع دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *