کتاب کسب درامد دلاری از گوگل ادسنس


دانلود کتاب رازهای Google Adsense

آیا میدانید که گوگل ادسنس بهترین گزینه برای کسب درامد دلاری از اینترنت میباشد
آیا میدانستید کسانی هستند که از گوگل ادسنس درامد ملیون دلاری دارند

آیا میدانید چندین ایرانی از این سایت کسب درامد میکنند و درامد بالا ۱۰۰۰ دلار در ماه را دارند

با این کتاب شما هم میتوانبد شروع به کسب درامد از این سایت بکنید این کتاب یکی از بهترین کتابهای کسب درامد از گوگل ادسنس  که کامل و جامع میشود

سرویس ادسنس گوگل یکی از مشهورترین روشهای کسب درآمد اینترنتی است که هر وبسمتری را حتماً وادار می کند تا حداقل به کار با آن فکر کند! البته حتماً می دانید که این سرویس مانند هر سرویس دیگری، نمونه ایرانی دارد!!! اما خب نباید فراموش کنیم که ویژگیهای گوگل ادسنس و حجم پرداخت آن طوری است که شاید نمونه های ایرانی در برابر آن هیچ باشند! در ادامه فراخواهیم گرفت که چطور درآمد بیشتری از ادسنس داشته باشیم.

شرط اول کسب درآمد

اگر صفحات بسیار بلندی دارید که مرور کردن آن برای همیشه به علاوه یک روز طول میکشد! معمولا افراد از خواندن صفحه شما خسته میشوند و بزودی خواندن آن را رها می کنند. بهترین راه حل این مشکل این است که صفحات خود را کوتاه کنید و آنها را به یک رشته تجزیه کنید.

بیشتر افراد دارای مونیتورهایی با وضوح تصویر ۱۰۲۴×۷۶۸ یا ۱۲۸۰×۹۶۰ هستند. افراد زیادی هنوز از صفحات وب تنظیم شده برای وضوح تصویر ۸۰۰×۶۰۰ طرفداری میکنند.

از هر کدام از این راه ها که صفحه خود را بهبود ببخشید، اگر صفحه وب شما در صفحه نمایش بدون هیچ scroll قرار بگیرد یک امتیاز قطعی برای بازدید کننده صفحه محسوب می شود. این کار، صفحات بیشتری برای تبلیغات در اختیار شما قرار میدهد. فراموش نکنید، قرار دادن تبلیغات در بالا یا مرکز صفحه بهتر است.

کسب درآمد بیشتر با حذف ادسنس از صفحات!

ادسِنس در حال حاضر از نوعی سیستم قیمت گذاری هوشمند استفاده می کند. به جای دریافت درصد قرارداد برای هر کلیک، مثلا ۵۰ یا %۷۵، باید نگران فاکتور های کاملاً جدید باشید. این فاکتورها شامل این است که چند کلیک اثرگذار (impression) دریافت کردید، کسی که کلیک کرده است چه مدت در سایت باقی مانده است و چقدر تبلیغ با سایت شما مرتبط است.

هر هفته یا هر دو هفته نرخ تبدیل شما مجدد محاسبه می شود. اگر کلیک ها در یک صفحه مشخص نسبت به اثرگذاری کم باشند، درصد کمتری دریافت خواهید کرد. قیمت گذاری هوشمند در ادسِنس کل سایت را ارزیابی میکند نه فقط صفحه های دارای کارایی ضعیف.

پس حذف تبلیغات دارای نرخ کلیک ضعیف، نرخ تبدیل شما و درصد پولی که از هر کلیک در می آورید را افزایش میدهد. یادتان باشد روی تبلیغات خودتان کلیک نکنید، چون هیچ سودی نمیگیرید و احتمالا مسدود میشوید. حالا باید قادر باشید نتایجی کمی بهتر داشته باشید.

دو مورد مهم درباره ادسنس

۱. ادسنس یکی از معروفترین و قدرتمندترین راههای کسب درآمد از اینترنت است که متأسفانه ایران را در لیست کشورهای مورد قبول خود وارد نکرده از این رو هنگام استفاده از این سیستم، می بایست این که در ایران زندگی می کنید را مخفی نمایید. برای دریافت درآمد خود هم نیاز به یک آدرس در یکی از کشورهای مورد تأیید گوگل داشته که چک شما به آن آدرس ارسال میشود.

….

فرمت فایل: برنامه
تعداد صفحات: 39
حجم: 2 مگابایت


سعیدسان تابع قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران در زمینه حقوق مولفین و ناشرین است، چنانچه نسبت به محتوای این صفحه صاحب حق نشر هستید و درخواست حذف آن را دارد، خواهشمند است از طریق این لینک به ما اطلاع دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *