دانلود پاورپوینت چگونگی ایجاد خلاقیت در مدیریت بازاریابی


تعریف خلاقیت

خلاقیت عبارت است از به کار گیری توانائیهای ذهنی برای ایجاد یک فکر و یا یک مفهوم جدید.

فرق خلاقیت و نوآوری

خلاقیت یعنی ارایه چیزی نو، در حالیکه نوآوری به معنی کاربرد همان چیز نو ایجاد شده و ارایه شده می باشد.

بطور کلی در بازاریابی، خلاقیت و نوآوری که در قالب استفاده از فرصتهای سود آور مطرح می شود به سه شکل در مورد کالاها خودش را نشان می دهد:

اشکال خلاقیت و نوآوری

تولید محصولات یا ارایه خدماتی که در بازار کمیاب شده اند.

تولید کالاها و خدمات غیر کمیاب با روشهای نوین و امتیازات بیشتر.

تولید کالاها  وخدمات جدید و بی سابقه.

 

فهرست مطالب:

تعریف خلاقیت

فرق خلاقیت و نوآوری

اشکال خلاقیت و نوآوری

روش های سه گانه تولید کالا و خدمات غیر کمیاب

مراحل تولید محصول جدید

ایجاد ایده ها

آزمایش بازاریابی

چرخه عمر محصول

مرحله تولید محصول

مرحله رشد و پیشرفت

مرحله بلوغ و اشباع

مرحله کاهش و افول

مشخصات مرحله رشد

موانع موجود بر سر راه خلاقیت

فرمت فایل: Powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 16
حجم: 730 کیلوبایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *