or

پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله ورود به بازار

آدرس کوتاه این مطلب: http://saeedsun.ir/blog/?p=102721

مقدمه

شرکت هایی که در پی عرضه محصول جدید به بازار هستند، باید درباره زمان ورود به بازار تصمیم گیری کنند. ورود به بازار به عنوان پیشگام می تواند بسیار ثمربخش اما پرمخاطره و پرهزینه باشد.

vموفقیت نهایی استراتژی یک شرکت پیشگام به: ماهیت تقاضا، وضعیت رقابتی رقبای شرکت پیشگام در بازار و  به توانایی شرکت پیشگام در طراحی و پشتیبانی از یک برنامه بازاریابی موثر بستگی دارد.

استراتژی های مرحله ورود به بازار

استراتژی های مرحله ورود به بازار عبارت اند از:

نفوذ در بازار انبوه؛

نفوذ در بازار بسیار خاص؛

ورود موقت به یک بازار و عقب نشین سریع از آن.

 

فهرست مطالب:

مقدمه

استراتژی های مرحله ورود به بازار

استراتژی نفوذ در بازار انبوه

عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی نفوذ در بازار انبوه

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی نفوذ در بازار انبوه

استراتژی نفوذ در بازار بسیار خاص

عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی نفوذ در بازارخاص

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی نفوذ در بازارخاص

استراتژی ورود موقتی به یک بازار و عقب نشینی سریع از آن

عوامل تعیین کننده و شرایط مناسب برای انتخاب استراتژی ورود موقتی به یک بازار و عقب نشینی سریع از آن

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی ورود موقتی به یک بازار و عقب نشینی سریع از آن

 

فرمت فایل: Powerpoint (قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 16
حجم: 187 کیلوبایت

23,000 ریال – خرید


اطمینان به اصالت سایت / راهنمای خرید/ کد تخفیف / گزارش مشکل در خرید/ تبلیغات در سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تا 10% تخفیف ویژه کلیه محصولات آموزشی سایت(دریافت کد تخفیف)
+