دانلود افزونه نشان فروش ویژه ووکامرس | Improved sale badges


افزونه نشان فروش ویژه ووکامرس

  • درج نشان فروش ویژه بر روی دسته‌های مختلف محصول
  • درج نشان فروش ویژه بر روی تک محصول
  • نمایش سود کاربر از خرید محصول حراجی
  • بیش از ۲۰ نشان عمومی و اختصاصی

افزونه نشان فروش ویژه | improved sale badges for woocommerce
افزونه مدال فروش ویژه ووکامرس | پلاگین درج نشان فروش ویژه

معرفی نشان فروش ویژه برای ووکامرس ۳

نشان فروش ویژه برای ووکامرس افزونه ای است که نشان‌های پیش فرض ووکامرس را با نشان‌های جذابی جایگزین می‌کند که کاربران شما را شگفت زده خواهد کرد و توجه آنان به محصولات حراجی شما را افزایش خواهد داد.

به کمک این افزونه می‌توانید برای مناسب‌‌های مختلف نشان‌هایی را از پیش طراحی کرده و در هر مناسبت از نشان فروش ویژه منحصر به فردی استفاده کنید.

این افزونه به خوبی با ووکامرس سازگار است. تنظیمات این افزونه را از مسیر ووکامرس ß پیکره‌بندی ß نشان فروش ویژه از داشبورد وردپرس خود می‌توانید پیدا کنید.

بعد از یک تنظیمات سریع فروشگاه شما به طور خودکار نشان‌های فروش جدید شما را با میزان تخفیف و مدت زمان تخفیف در طرح‌های مختلف نمایش می‌دهد. تخفیف را با درصد و یا پول ذخیره شده، همراه با رنگ‌ها و موقعیت سفارشی نشان می دهد. می‌توانید شماره زمانی برای زمان اتمام این تخفیف نیز بر روی نشان درج کنید.

همچنین می‌توانید برای هر محصول نشانی متفاوت از سایر محصولات درج نمایید. حتی می‌توانید بر روی سه نشان مختلف متن مورد نظر خود برای حراج را بنویسید.

مشابه سایت‌های معروف، تخفیف را بر حسب درصد و پول ذخیره شده نشان دهید.

این یک بروز سانی مهم برای فروشگاه شما است. از نشان هایی استفاده کنید که رقبای شما استفاده می کنند. تخفیف محصولات خود را بر حسب درصد و یا مقدار صرفه جویی شده توسط خریدار نشان دهید و به کمک یک تامیر برای هر محصول، به کاربر خود اطلاع دهید چه زمان تا پایان حراجی هر محصول زمان باقی مانده است.

شما می‌توانید با فعال کردن گزینه “جایگزین‌های محصول تکی” برای هر محصول مدال مجزایی درج کنید.

درج مدال برای محصولات محصول تکی با نشان فروش ویژه

نشانی مجزا برای هر محصول درج کنید. نشان‌هایی با رنگ و یا ظاهری کاملا متفاوت برای هر محصول در هر سطح درج کنید. به کمک این افزونه می توانید برای هر دسته محصول، نشانی فروش ویژه متفاوتی درج کنید که این وب سایت شما را بسیار جذاب خواهد کرد دسته های مختلف را برای مشتریان شما برجسته خواهد کرد.

همچنین شما می‌توانید با انتخاب سه استایل متفاوت برای نمایش نشان‌های اختصاصی برای یک محصول، نشان مورد نظر خود را طراحی و به هر محصولی که مایل بودید اختصاص دهید.

با خرید این محصول از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

  • دسترسی به فایل محصول به صورت مادام‌العمر

نگارش فعلی : 3٫0

توجه: خریداران محترم لطفا آی دی تلگرامی و یا ایمیل خود را در هنگام خرید در قسمت توضیحات بگذارید تا به روز رسانی های این افزونه برای شما عزیزان  مادام العمر ارسال بشه. 

برای دریافت به روز رسانی حتما و حتما بعد از خرید در قسمت نظرات کامنت بگذارید و اعلام کنید مایل به دریافت به روز رسانی از طریق ایمیل هستید تا آدرس ایمیل شما در دیتابیس سایت برای ارسال به روز رسانی ها قرار بگیرد.

توجه: بازدید کننده گرامی افزونه در صورت به روز شدن توسط سازنده محترم ، شماره نگارش آن در قسمت نظرات درج خواهد شد تا همواره شاهد  ورژن محصول باشید.

لینک دمو و قیمت های این افزونه در سایر سایت ها +لینک دمو+
 

4 نظر

  1. کارمند محتوی گذار 4

    افزونه به ورژن 3.0.2 به روز شد.
    فایل این به روز رسانی به همه ی خریدان ارسال شد.

  2. کارمند محتوی گذار 2

    افزونه به ورژن 3.1.1 به روز شد.
    فایل این به روز رسانی به همه ی خریدان ارسال شد.

  3. کارمند محتوی گذار 2

    افزونه به ورژن 3.2.1 به روز شد.
    فایل این به روز رسانی به همه ی خریدان ارسال شد.

  4. کارمند محتوی گذار 4

    ار تاریخ 1398/12/06 دیگر هیچ گونه خدمات پشتیبانی و ارسال به روز رسانی این افزونه در سایت صورت نمی گیرد. خریدارن محترم که قبل از تاریخ فوق اقدام به خرید کرده اند با ارسال شماره رسید به بخش پشتیبانی وجه پرداختی خود رو مسترد نمایند. کلیه خریدارن بعد از تاریخ فوق هم با علم به اینکه این افزونه پشتیبانی و به روز رسانی ندارد اقدام به تهیه آن نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *