دانلود پاورپوینت آموزش و توسعه نیروی انسانی


دانلود پاورپوینت آموزش و توسعه نیروی انسانی

دانلود پاورپوینت آموزش و توسعه نیروی انسانی

توجیه کارکنان ( آشنا کردن افراد با سازمان )

در  توجیه کارکنان  افراد اطلاعات لازم در مورد شیوه انجام دادن کار و اطلاعاتی در زمینه قوانین و مقررات شرکت به کارکنان تازه استخدام می دهند.توجیه ، یکی از بخش های فرایند جامعه پذیری کارکنان جدید است. جامعه پذیری ، یکی از فرایند های دائمی است که بدان وسیله نگرش ها ، معیار ها ، ارزش ها و الگوهای رفتاری مورد انتظار سازمان و دوایر را در وجود کارکنان تزریق می کنند.

در اجرای این برنامه ها به افراد تازه استخدام دفتر چه های راهنما با چندین صفحه مطلب نوشته شده ارائه می کنند که در آن در مورد ساعت کار ، شیوه و زمان ارزیابی عملکرد ها ، میزان و شیوه پرداخت حقوق و مرخصی ها نوشته شده است.

سایر اطلاعاتی که به کارمندان تازه استخدام داده می شود در زمینه های زیر است:مزایای کارکنان ،سیاست های اداری در باره کارکنان ، کار روزانه فرد ، عملیات واحد ، دایره و سازمان و سرانجام رعایت قوانین و مقررات ایمنی.

فرایند آموزش

مقصود از  آموزش روش هائی است که بدان وسیله مهارت های لازم برای انجام دادن کار ها را ، به افراد تازه وارد به سازمان یا تازه استخدام یاد می دهند.

امروزه آموزش به معنی یاد دادن شیوه های اصلاحی نیز می شود ، زیرا در اجرای برنامه های بهبود کیفیت فرض می شود کارکنان می توانند نمودار ها را رسم نمایند و داده ها را تجزیه و تحلیل کنند.

امکان دارد کارکنان به صورت تیم درآیند و تصمیم گیری کنند و برای ایجاد ارتباط ناگزیر به فراگیری مهارت های لازم باشند و نیز از آنجا که سازمان ها ، از نظر فن آوری ، پیشرفت می کنند و توسعه می یابند ، باید به کارکنان در زمینه های فنی و رایانه ای آموزش های لازم داده شود.

امروزه هر کارگر در سال 37 ساعت دوره آموزشی می بیند.

 

فهرست مطالب:

توجیه کارکنان ( آشنا کردن افراد با سازمان )
فرایند آموزش
فرایند پنج مرحله ای آموزش وتوسعه
پنج مرحله در فرایند آموزش و توسعه
روش های آموزش
آموزش با هدف های ویژه
آموزش و توسعه مدیریت
آموزش مدیریت در حین انجام وظیفه
الگو سازی رفتاری
بهبود سازمانی
تشکیل سازمان های یادگیرنده
تغییر سازمانی
فرایند ده مرحله ای برای ایجاد تغییر در سازمان
ارزیابی آموزش و توسعه کارکنان
محاسبه اثرات آموزش

فرمت فایل: Powerpoint
تعداد صفحات: 24
حجم: 269 کیلوبایت


سعیدسان تابع قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران در زمینه حقوق مولفین و ناشرین است، چنانچه نسبت به محتوای این صفحه صاحب حق نشر هستید و درخواست حذف آن را دارد، خواهشمند است از طریق این لینک به ما اطلاع دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *